Un alt premiu


De data aceasta premiul este oferit de catre Floryhttp://iulianaflorentina.blogspot.com/.
Cei care inca nu ii cunoasteti blogul va recomanda sa o vizitati pentru ca, v-eti fi cu siguranta bine primiti si incantati.Si tot acest premiu l-am primit si de la Lenutica, gustoasa mea draga ale carei bunatati le gasiti aici http://dulcesarat.blogspot.com/
Regulile premiului sunt:
Sa accepti premiul si sa faci un post referitor la el.
Sa-l dai la 3-5 bloguri preferate si sa le comunici.
Sa pui link spre persoana care ti l-a oferit.
Deci hai sa trecem la treaba acuma.
Acceptat si postat.
Imi face placere sa primesc dar sa si ofer.....deci premiul merge mai departe la :

6 comentarii:

  1. multumesc tare mult pt premiu,esti o scumpa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru premiu Medi...esti o scumpa !
    Trebuie sa-l astept pe Adi sa ia premiul ca vad ca eu nu reusesc.....( sa-l afisez la mine)
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  3. Medi, multumesc foarte mult pt premiu....iti doresc o primavara frumoasa!....pupppp

    RăspundețiȘtergere
  4. Sidy, nu este nici o urgenta, il iei cand poti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu te pup Diana si iti doresc o primavara frumoasa cu mult soare pe cer si in suflet.

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes