"COCOSUL DE HUREZU" a cantat pentru a 40-a oara

Am fost, am vazut, a fost extraordinar de frumos si am adus cu mine cateva imagini de acolo pentru voi.
Povestea Târgului de ceramica “COCOSUL DE HUREZ” începe în vara anului 1971 pe malul batrânului Alutus, atunci când organizatorii Festivalului de folclor “Cântecele Oltului” au avut harul sa adauge la aceasta sarbatoare a cântecului, jocului si portului popular, sarbatoarea lutului, a lutului care prinde viata în mâinile fermecate ale mesterilor olari.Începând cu 1974 (a IV-a editie), Târgul este asezat în vatra lui fireasca, la Horezu, locul unde se desfasoara – Parcul de la stejarii seculari – oferind fiecarui participant spatii pentru a-si expune lucrarile. Prin invitarea la târg a olarilor din celelalte centre românesti, maghiare si sasesti, se realizeaza o foarte buna viziune de ansamblu a olaritului contemporan.Primarul de Horezu declara deschise portile targului si taie panglica.
O bucata din panglica de la Horezu.

Oficiali romani,italieni,spanioli si francezi.

Cantec , joc si voie buna.

Doamna Angelica Stoican si formatia "Rapsodia valceana"

I-am smuls o poza si un zambet doamnei Angelica Stoican.

O mica parte din exponatele targului.




















Ce am vizitat:
Manastirea Horezu.

Culele de la Maldarasesti.Cula Greceanu.Cula Ghica.Pensiunea TACO.................aicea am innoptat.

Orasul vazut de sus. Ce am mancat:
Tochitura cu mamaliguta.Carne de la garnita cu mamaliguta. Papanasi cu dulceata din fructe de padure.........buni,buni.

A fost frumos, a fost minunat!

7 comentarii:

  1. Maria,tare frumos a fost asai?se simte!
    Multumim de poze!
    Esti o draguta si jumatate!
    Te pup si te imbratisez!
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Medi, ce frumos a fost! Eu sunt entuziasmata numai vazand pozele foarte frumoase. Exponatele sunt minunate, ce mult mi-as dori niste ,,blide ,, din acelea frumos lucrate cu ,,inima si istorie,,. Te pup, imi place ce ati vazut si cu bunatatea ta, ne-ai aratat si noua.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mariana, a fost intradevar foarte frumos............si a tinut si vremea cu noi.
    Te pup si te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lenutica, si mie imi place tare mult tot ce este lucrat de mana omului. Ma bucur tare mult ca ti-a placut ceea ce am postat.
    Te pup si te imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai, ai, ce frumos!
    As fi dorit si eu sa-mi iau ceva din vasele alea de lut.
    Pa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daniela, erau asa de multe vase ,care mai de care mai frumoase de nu stiai ce sa iei mai repede.......bineinteles ca nu am ratat ocazia sa iau si eu ceva.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte faina zona,aici nu am fost decit in copilarie si atunci nu puteam sa apreciez arhitectura specifica zonei care este absolut superba,"cule" cu pridvor:)

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes