Fuego- colinda de Craciun

E vremea colindelor.....................CRACIUN FERICIT!



24 comentarii:

  1. Craciun fericit......numai bine......fericire si sanatate....pupici...Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori Fericite, multa sanatate si un An Nou plin de bucurii si de impliniri!!!
    ce retete delicioase am vazut aici!!! anul asta ne-am hotarat sa facem curacn umplut-nu ne recomandati o reteta, daca ati incercam vreodata sa gatiti curcan?
    multumim pentru toate urarile de pe blog! va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc de urari! Sarbatori fericite alaturi de cei dragi! Sanatate si fericire in Noul An!

    RăspundețiȘtergere
  4. Magia Sfantului Craciun sa te cuprinda si sa te poarte pe aripile sale pana ai sa atingi cu degetele bolta cereasca si ai sa culegi un strop de binecuvantare pentru a o aduce apoi in casa si inima ta. Craciun fericit!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc de urari. Si eu iti doresc un Craciun fericit tie si familiei, casa plina de daruri, multe bucurii, sanatate si mai ales va doresc ca spiritul Craciunului sa va lumineze aceste zile magice.

    RăspundețiȘtergere
  6. Craciun fericit si un An nou plin de tot ce va doriti ! La multi ani!
    Ador melodia asta...era sa o pun si eu pe blog ...in final m-am hotarat la alta ;-))

    RăspundețiȘtergere
  7. Fie ca Pruncul Isus nascut in ieslea din Bethleem,sa se nasca si in inimile voastre!Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  8. Craciun fericit, plin de cadouri si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sarbatoarea Craciunului sa te gaseasca in pace si indestulare si sa-ti aduca tot ce-ti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  10. Craciun fericit cu pace in suflet si multe zambete ! Pupici din Franta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sfintele sarbatori ale Craciunului sa va aduca multe bucurii,sanatate,impliniri ,masa bogata si o petrecere pe cinste !
    Cu mult drag,
    Vero

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc,Alialexa............si tie toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  13. Stephanie, multumesc de urari si cuvintele frumoase.Am facut curcan umplut dar nu am postata reteta....pe atunci nu faceam poze la preparate......hihihi...eu l-am umplut cu ficatei dar sunt foarte multe retete cu multe umpluturi.Daca te tenteaza si iti place aceasta umplutura iti voi scrie retetaVa doresc Craciun si sarbatori cu sanatate, bucurii si liniste sufleteasca.

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc tare mult Marcela...........pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc ,Bianca............iti spun si eu tie sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc,Nicoleta!Nu exista sarbatori de iarna fara sa-l ascult pe Fuego...........imi plac tare mult colindele lui, ma bucur ca si tie iti plac.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. Primesc cu mult drag urarile si pupicii tai Sylvia.Si eu iti doresc sa ai parte de sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes