Plimbare la Busteni

Astazi ne plimbam putin.......gata cu cratita.........hahaha.
Din cand in cand , atunci cand timpul si "colegii nostrii de camera" ne permit..............hahaha......fetele din familie(adica eu, mama, verisoarele mele, nepoatele) si cateodata si ceva prietene ,punem de-o plimbare.Plecam de obicei dimineata si ne intoarcem seara la apusul soarelui.Asa am facut si acum cateva saptamanai, intr-o sambata calduroasa de vara,numai ca "gasca de fete" a fost cam mica...........eu , mama si nepota mea Roxana.
Oscilam intre Curtea de Arges si Valea Prahovei........pana la urma am ales Valea Prahovei, mai exact Busteni, am zis ca la Curtea de Arges sa mergem cand gasca va fi mai mare.Pana la Comarnic am mers lejer dar de aici si pana la Busteni drumul a fost anevoios.
De jos din Busteni privim Crucea de pe Caraiman.
Prima oprire a fost Manastirea Caraiman.......urcam din Busteni pe un drum ingust si serpuit si dam de o poienita in mijlocul careia se afla manastirea, o manastire mai speciala decat altele pentru ca aici traieste un pustnic.Are in jur de 75 de ani si i se spune "pustnic, calugar si preot" si este unul din cei mai mari duhovnici ai credinciosilor ortodocsi, un parinte-staret iubit, asediat de o multime de oameni care asteapta sa-l vada si sa-i asculte povetele.Este vorba despre parintele Gherontie Puiu.Parintele a trait ca un sihastru timp de 10 ani intr-o pestera.Timp de 10 ani , noptile a privit crucea cea mare de pe Caraiman.Aici , spune "i-am jurat Maicutei Domnului ca daca ma voi intaorce cu bine in lume, jos,voi construi o manastire cu hramul Inaltarea Sfaintei Cruci din curtea careia sa poata fi privita crucea de pe Caraiman"
Dupa Revolutia din 1989 s-a intors la Manastirea Neamt unde a fost uns mai intai monah, apoi diacon si mai apoi preot.A ajuns in cele din urma la Busteni unde astazi ,apropape terminata se inalta Biserica cea mare.
Cei ce sunt in vacanta acolo sau cei ce sunt in trecere si au ocazia sa o viziteze nu vor regreta..................noi am stat la slujba apoi.............





Am plecat mai departe admirand peisajul.

Am ajuns la telecabina........ceea ce vedeti este o parte din coada de la telecabina..............si este asa de cald!!!


Micii comercianti si-au scos produsele la vanzare................siropuri fel- de- fel, dulceturi, gemuri si altele.
Ne-am indreptat apoi catre Gura Diham, unde am fost tare dezamagita de ce am vazut......in loc de miros de iarba verde, brad si aer ozonat.......fum de gratare,gunoaie aruncate peste tot si o amestecatura de muzica data la maxim.Am coborat totusi din masina pentru ca doar nu venisem sa ne plimbam cu masina , ne-am plimbat putin dar din pacate era imposibil de stat mai mult........................offffffffffffff, ce pacat......va mai trece ceva vreme pana cand voi reveni, sa speram ca ceva se va schimba.
Eu am pozat partea frumoasa a zonei.



Mama si Roxana.

8 comentarii:

  1. Ce frumoasa excursie, dragute mami si Roxana.
    Ai un premiu fain, te asteapta cand vrei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa excursie. Peste vreo 2 saptamani vom ajunge si noi pe acolo. Abia astept! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. MEDI, tu semeni foarte bine cu mama ta, si Roxana e frumoasa, la multi ani si din parea mea! O vacanta frumoasa, cat despre civilizatie.... mai avem de invatat foarte mult..

    RăspundețiȘtergere
  4. Lenutica , multumesc de vizita, de comentariu si nu in ultimul rand pentru premii.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Adry, ma bucura vizita ta.....oricnd esti binevenita in bucatarie la mine.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Diana, multumesc..........cine ma vede cu mama zice ca seman cu ea iar daca ma vede cu tata zice ca seman cu el......dar si ei au trasaturi comune si eu am luat si de la unul si de la celalalt.Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes