Alba-Iulia-2011/cea de-a treia intalnire a gustoaselor(1)

Imagini de pe drum.






5,6 si 7 august 2011-ce-a de-a treia intalnire a GUSTOASELOR.
Cum altfel sa incepem decat facand  prezenta..........................deci, sa strigam catalogul.

Si de aceasta data gazdele noastre dragi...................ANENA si sotul ei ADRIAN.
Fratele, cumnata si nepoata Anenei.Victor,mereu pus pe sotii ne-a facut sa radem de ne tineam de burta.........)))))

MENUCA si SANDU.Nici nu va imaginati ce placinte si gogosi minunate face Menuca...................mmm...........te lingi pe degete nu alta.Multumim Menuca!
SIDONIA si VALI.....................din pacate Sidy si-a pierdut aparatul foto.Vali ne-a delectat cu bancurile spuse de el.....................no siiiiiiiiiiiiiiiii...............)))))
DELIA,FERNANDO si MIHAITA.Delia iar a pozat la foc continuu.Multumesc Deliuta pentru CD-urile de anul trecut!
ALINA 42............am strabatut impreuna drumul pana la Alba -Iulia.Ea deschizatoare de drum (cunostea drumul pentru ca mai fusese si acum doi ani) eu , am urmat-o.
Clujenii DANIELA si ION.
CRISTINA si STEFAN.........................mai proaspetii gustosi.

GABY, moldoveanca noastra de la Bacau  si MONE sudanezul .
LENUTICA LU' BURDULEA..................adica a lui NELU.
Cea mai mica gustoasa, nepota mea ROXANA.
Si EU.
Am fost cazati la vila STEAUA NORDULUI. 
Pensiunea este situata chiar langa Bazinul Olimpic   





















Bucuria reintalnirii se citeste pe chipul fiecaruia in parte.












16 comentarii:

  1. Ce mult ma bucur ca ne-am revazut!!!!! Nu-mi vine sa cred ca s-a ajuns la a treia intalnire. Ce mult regret ca nu am ajuns decat pt cateva ore, dar, at bine ca am ajuns si atat.
    E draguta nepoata ta Roxana, iti seamana mult.
    Mediiiiiiii, ce poze faine, noi avem doar cateva, dar ma bucur si pt acelea, mai iau de la voi pe care nu le am.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super faine pozele si super faine momentele de intalnire...of ce rau imi pare ca nu am putut sa ajung si eu...mi-am dorit asa mult dar asta este...poate voi reusi la anul, dar ma bucur nespus de mult pentru voi.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Medi minunate pozele tale....
    Macar atat sa pot si eu culege...Noo siii....
    Deja stau cu gandul la intilnirea de anul viitor...
    Ce ar fi daca am face-o anul asta in septembrie ???
    A fost minunat !
    Numai cine nu a fost vreodata in compania "gustoaselor" nu stie ce pierde....
    Te tzuc cu drag si astept continuarea....

    RăspundețiȘtergere
  4. lenutica, chiar si pentru cateva ore eu ma bucur ca am reusit sa ne vedem , sa vorbim si sa ne strangem in brate.
    Ma bucur tare mult ca iti place Roxana.
    Pup mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lia, imi pare rau ca nu ai putut ajunge dar sa speram ca va sosi o zi cand sa ne strangem in brate.Asa de emotionante sunt aceste momente ale intalnirii gustoaselor.Ai sa vezi tu.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sidy si eu ma gandesc deja la urmatoarea intalneala.
    Cat de minunat a fost.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe poze!
    Eu stiu ce-am pierdut.
    Abia astept sa vad si restul pozelor. Mai ales pe cele de la Delia.
    Macar cu atat sa ma aleg.
    Pupici multi!
    Mari

    RăspundețiȘtergere
  8. Mari, pana vine Deliuta din vacanta trebuie sa te multumesti cu ce postam noi.
    Pup si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  9. M-am straduit mult sa postez si eu ceva.
    Vad ca a mers cu anonimul.
    Sigur ca ma multumesc, deocamdata, cu pozele voaste care sunt superbe! Parca as fi fost si eu cu voi.
    Mari

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase locurile si intalnirea gustoaselor a fost deosebita ca intotdeauna.
    Va pup pe toate.
    Sper sa ajung si eu sa va intalnesc cat de curand.
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  11. Mihaaaaaaaaaaaaaaaaela, ce ma bucura vizita ta.De-abia astept si sper ca intr-o buna zi sa ne strangem in brate.
    Pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes