Revelion2010/2011

Chiar daca de ceva vreme nu-mi mai plac petrecerile de An Nou(si asta pentru ca trecerea unui an inseamna adaugarea unui nou fie de trandafir in buchet !!!!!!!)totusi trebuie sa recunosc ca si de data asta , noaptea de trecere dintre ani a fost una MINUNATA.
Am iesit cu totii la ora 12,00 afara ,in curte, sa privim cerul instelat de artificii si decorul mirific care ne inconjura...............pomii ale caror crengi erau lasate din cauza greutatii zapezii iar pe jos un covor imaculat de nea.Zapada scartia sub picioare, era tare frig, dar ne-am incalzit repede cu o cupa de sampanie si cu cate un pupic la cumpana dinte ani.
Pozele s-ar putea sa va duca cu gandul ca suntem undeva la munte dar nu, nu ................suntem intr-o locatie la malul lacului Snagov, o locatie tare draga mie, o locatie de suflet .Este minunat aici atat iarna cat si vara.
Va las si pe voi sa va delectati cu acest decor de afara dar si cel din interior.............muzica buna, dans, voie buna, bucate pe masura.












Gazdele noaste.................domnul Sandu Junghie si
doamna Luminita Junghie....................niste persoane deosebite.


















Va doresc sa aveti un an bun , cu sanatate si numai bucurii!

30 comentarii:

  1. Cred ca ati petrecut pe cinste. Fie ca anul 2011 sa va aduca numai bucurii.

    RăspundețiȘtergere
  2. minunat....un an nou plin de bucurii...pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Mununate fotografiile!!!
    Un an mai bun si multa sanatate!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chef de chef, se vede ca v-ati simtit bine. O sa aveti un an imbelsugat. Nu-mi dau seama cine a cantat...

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumos ati petrecut si ce bine va sta voua impreuna!de asta n-ai facut tu tort!un an nou plin de bucurii si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  6. cata frumusete! bravo voua, fff frumos, minunat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Anul 2011 sa-ti aduca tie si sotului tau multe bucurii,sanatate si fericire

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi Ani! Sanatate si noroc in toate . Am primit o placere de la pozele tale. Mia aparut si zambatul pe fata. Sunteti o pereche foarte simpatica si sa va pastrati armonia, dragostea pana la adanci batraneti. Fiti fericiti.

    RăspundețiȘtergere
  9. tare sunteti frumosi amandoi!se pare ca a fost o petrecere frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce bine ati mai petrecut...
    Ce mi-ar fi placut sa fiu si eu acas... unde e zapada si caldura de la soba...
    Vin draga mea cu intarziere sa-ti urez un an nou fericit.
    Te pup si pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  11. frumosilor! S-aveti un an cu sanatate si noroc!:-*

    RăspundețiȘtergere
  12. Super Medi,La multi ani si la multi bani............sanatate si tot binele din lume.Santeti minunati.Imi dai voie sa-i dau o imbratisare si lui George?Pup dulce ............iubita mea Medi

    RăspundețiȘtergere
  13. Scumpa mea, ce frumosi sunteti.Sa va dea bunul Dumnezeu un an bun, cu muuuuulta sanatate si bucurii.Si toti anii care vor urma sa fie din ce in ce mai buni....
    Ador felul in care gatesti si mai ales iti prezinti mincarea, iti lasa gura apa numai cind te uiti.

    RăspundețiȘtergere
  14. ce frumos nasica!!!! Ma bucur ca ati inceput anul asa de bine. Va dorim un an nou plin de realizari si multa,multa sanatate. LA MULTI ANI...si la cat mai multe mese pline ,facute de tine. va pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim, intradevar a fost o seara frumoasa.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ancuta,multumesc!Si tie un an mai bun , cu sanatate si numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  17. Liana,nu stiu cum se numeste formatia dar canta tare frumos.

    RăspundețiȘtergere
  18. Miti, multumesc!Un an bun cu toate cele dorite si tie!

    RăspundețiȘtergere
  19. Menuca, ce surpriza placuta........multumesc de urari!Un an bun , cu sanatate si numai bucurii si voua va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc pentru urari si cuvintele frumoase draga mea Anisoara.Iti doresc un an bun si frumos!

    RăspundețiȘtergere
  21. Geta , intradevar a fost o petrecere reusita.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. Daniela, urarile de bine sunt binevenite oricand.Multumesc pentru ele si iti doresc un an nou cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumesc draga mea Ina......ce placere sa-mi treci pragul bucatariei........va doresc si eu voua un an nou cu sanatate si numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  24. Nadina, cum sa nu?..........va pupam si noi si va dorim sa aveti un an nou bun si frumos!

    RăspundețiȘtergere
  25. Anena, ma bucur tare mult de vizita ta si ma faci sa rosesc la cuvintele tale.........iti multumesc tare mult si va dorim un an nou cu sanatate si numai bucurii!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  26. Oooooooooooooo, ce surpriza neasteptata..............finuta mea scumpa si draga...........ma bucura vizita ta si va doresc un an nou cu sanatate, bucurii,impliniri.Va pupam cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  27. Medi, mai primesti cu urari de bine?
    Va dorim An Nou fericit, cu multa sanatate si noroc, cu realizari si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  28. Lenutica, cum sa nu primesc?..........multumesc tare mult!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes