Cea de-a doua intalnire a gustoaselor de la Alba -Iulia(1)

La Alba-Iulia intre 13-15 august are loc intalnirea gustoaselor de pe Gustos.ro.
Anul trecut s-a tinut tot aici dar nu am participat........vazind pozele si impresiile celor care au fost acolo mi-am zis ca anul acesta nu voi mai rata ocazia.........asa ca maine in zori ,impreuna cu George ne vom indrepta spre Alba-Iulia, locul de intalnire.Sunt emotionata si in acelasi timp bucuroasa .
Voi reveni cu detalii, poze, impresii saptamana viitoare.

16 comentarii:

  1. Ce bine ca poti participa la asemenea evenimente, abi astept sa vad fotografiile si sa ne povestesti...

    RăspundețiȘtergere
  2. tare rau imi pare ca nu pot veni.da'n-am cu cine lasa pe mama si la asa un drum nu rezista.lasa ca mi s-a stricat si masina.petrecere frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca participi la intalnirea cu gustoasele! Iar lui George, spune-i ca este de nota 10, pentru ca ca te insoteste !Sper ca intalnirea sa fie emotionanta pentru toate cele pasionate de arta in bucatarie !
    Transmite te rog tuturor fetelor,multe salutari de la mine! Pup pe toata lumea !

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!!!! si abia astept sa vad pozele de la intalnire...pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Distractie placuta.Astept si eu impresii si poze.
    Duminica placuta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daniela, anul trecut nu am participat, eram la inceput ,dar anul asta mi-a ajutat Dumnezeu si am ajuns.

    RăspundețiȘtergere
  7. Offfffffff,Pansy tare rau imi pare.Multa sanatate mamei si tie la fel.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vero, intradevar a fost o intalnire foarte ,foarte frumoasa............sincera sa fiu a depasit asteptarile mele.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc din suflet pentru urari Alialexa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Alexa, ce surpriza placuta............multumesc de vizita si urari!
    Gata vacanta?Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie ,Lenutica......pup si imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Medi in primul rand iti spun la muli ani, desi cu putina in tarziere....abia astept sa mai vad poze de la Alba ! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc,Diana............urarile de bine sunt binevenite oricand.
    In curand voi posta si poze de la Alba, numai ca mai va dura ceva pentru ca sunt cam in urma cu postarile.Pup si multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes