Postarea cu numarul 300




Un cantec si o floare  pentru voi. Vreau ca aceasta postare sa o daruiesc voua , celor ce imi treceti pragul si ma bucurati cu vizita voastra, cu comentariile voastre, cu aprecierile , cu sugestiile cu................totul.
Va multumesc pentru tot ,va multumesc pentru ca datorita voua EXIST.
Si pentru ca sa fiu in ton cu acest anotimp ( care mie imi este tare,tare drag) si cu aceasta luna minunata in care daruim si primim am sa va ofer si eu o floare de primavara si o melodie care sper din tot sufletul sa fie pe placul dumneavoastra.
Este pentru voi toti ,dragele mele , dragii mei................va pup si va imbratisez cu mult drag!


20 comentarii:

  1. Medi,multumesc ,,,,apreciez si ma bucura gestul tau,,,,,trec pragul bucatariei tale cu mare drag!!!mii de pupici din vestul tarii,,,,,,puppppp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani Mediii...si la cat mai multe retete! Imi esti tare draga!!! Si multumesc...am ascultat cu mare placere melodioara! Te imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mai multe postari, Medy.
    Te pup si-ti promit sa trec mai des!

    RăspundețiȘtergere
  4. esti o romantica incurabila...frumoasa melodia,frumoase florile ,dar mai frumoasa esti tu!!! te pup nasica mea scumpa!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari si la cat mai multe postari!!! Tare frumoasa melodia. Pupici!
    P.S. Si mie imi place primavara :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Medi, te felicit, sa ajungi la un sir infinit de postari, te pup si astept cu nerabdare viitoarele postari.

    RăspundețiȘtergere
  7. La cat mai multe postari !!!
    Multumesc pentru ajutorul pe care l-am primit de la tine in ale blogeritului !

    RăspundețiȘtergere
  8. la multa ani !PUPICEEEEEEEEEE

    RăspundețiȘtergere
  9. La multe sute de postari si de retete si o primavara plina de zambete, multi pupici.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mirela, si eu multumesc si ma bucur de fiecare data cand ne intalnim aici.Pup !

    RăspundețiȘtergere
  11. Ruxy, sentimentul este reciproc.Multumesc pentru cuvintele frumoase!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mari, multumesc!Oricand esti binevenita la mine in bucatarie.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Finuta mea scumpa si draga, ce placere mi-ai facut.Ma faci sa rosesc la cele spuse de tine.Multumesc tare mult de vizita , te pup si te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc,Ancuta!Esti de-a mea daca iubesti primavara..........hihihi.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mandala multumesc!Ma bucur tare mult ca am putut sa-ti fiu de ajutor.Oricand daca pot si stiu o fac cu mare placere.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitari si la cat mai multe postari!!!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes