Cea de-a doua intalnire a gustoaselor de la Alba -Iulia(2)

Am fost , am petrecut iar acum am venit sa va arat si sa va imapartasesc impresii si voua .
Voi face pentru inceput strigarea celor care au fost la ALBA-IULIA.
Incep cum altfel decat cu gazda noastra nimeni alta decat ANENA...............un suflet imens de mare care desi o avea pe mama ei in spital nu ne-a spus decat atunci cand am ajuns acolo.ADRIAN, sotul Anenei......un sot si un parinte cum multe ne-am dori.


Aici ne-am despartit................Anena a plecat spre casa iar noi fiecare cu drumurile noastre. ANDREEUTA ,cea scumpa si draga.



Tatal Anenei,domnul VICTOR BURDE care ne-a daruit la fiecare gustoasa in parte cate un volum de poezii ..................multumim domnule Burde!.........Adrian,Anena,Andreeuta.
MIHAI, baiatul de 15 ani al Deliei.
DIANA, cumnata Anenei.................o dulceata de femeie , tot timpul cu zambetul pe buze.VICTOR, fratele Anenei......................multumim pentru gratarul excelent pe care l-a facut............................. Diana ,sotia lui si Anena.
Ce mult imi place poza asta...........
Sora cumnatului Anenei.
O prezenta frumoasa si placuta................ii spuneam ceva in romaneste bineinteles , nu mai stiu ce, si vorbeam si eu tot vorbeam si ea la un moment dat mi-a spus in engleza ca nu stie romaneste.............ups.
Sotul Menucai ,SANDU.................stop pozat.
Ia seminte neamule.
MENUCA..............caldura mare!!!!!

Menuca, bucuroasa ca ne-a placut placintele ei.....................Menuca, au fost delicioase,le-am mancat cu mare placere...........multumim si sa ne mai faci ca bune ca ale tale nu sunt altele.Si pentru ca nu m-ai recunoscut te rog ca mie sa-mi faci portie dubla................hahaha.Iar la anul daca bunul Dumnezeu ne va ajuta sa ne mai intalnim iti voi aduce un pui de smochin.SILVIOARA VARADI......................ce credeti ca face Silvioara cu mine?.................deci, amandoua fumatoare,da?..............deci , eu nu aveam bricheta,da?...............deci, apelam la bricheta ei pana cand mi-a spus ca o scoate la licitatie..................Silvioara , nu te uit .........hahaha.


S-a rupt evantaiul!!!!!!
NICOLETA sosita de curand din Costa Rica..................simpatica foc.Pe Nico am rugat-o odata sa ma voteze la un concurs...............si ce credeti ca mi-a spus?...........nu stiu daca pot pentru ca am votat-o pe Sidy!!!!!!!.........pana la urma m-a votat dar eu tot nu o uit ca a votat-o pe Sidy inaintea mea.................hahaha si iar hahaha.
Socrii mari peste o saptamana DANIELA si ION de la Cluj................tare mi-s dragi amandoi............mai ales Ion ...............hahaha si hihihi.Te pup Daniela draga si sa aveti zile senine si frumoase la nunta copiilor.MARI SCARLAT se sprijina de balustrada sa nu-i fuga pamantul de sub picioare asa de bine s-a simtit cu toate ca eu am mai impuns-o din cand in cand si i-am adus aminte ca s-a luat odata de morcovii lai Carmen pe care ii pune in ciorba..............zicea Mari ca pune cam multi morcovi la ciorba Carmen................hihihi.Mari Scarlat si Marta-Gabriela.
In holul hotelului Mari si Alina 42.ALINA 42 ................ce salata buna ai facut........mmm.

Pozam.
"GENERALUL" cel mic si scump.
BUNI a lui Generalul..........Sidy, multumim de gazduire.Familia TONCEANU.................ce asortati sunt.

Oare ce zice Sydi?.......ca de pozat vad ca nu pozeaza!!!!!!VALI , sotul Sydoniei.Tot Vali.Un sudanez si o moldoveanca................MONE si MARTA-GABRIELA.S-a integrat asa de bine in grupul nostru si sunt convinsa ca s-a simtit la fel de bine. ...........am dedus eu asta pentru ca ne-a invitat in Sudan .............hahaha............numai ca eu am zis ca nu merg ca nu zbor eu atatea ore cu avionul.


Emotionant, nu?................Mone ii daruieste Gabrielei un trandafir.
Mihai, i-a spus Mandella.
ANGELA VERES................de un alb imaculat.
Dupa cine te uiti LENUTICA LUI BURDULEA?NELU SI LENUTICA BURDULEA .................o pereche frumoasa.

Banuiti de unde vine DELIA????????...............mie mi-e rusine sa spun!!!!!!
Oboseala amestecata cu caldura sau ganditor?...........sau poate toate la un loc.........FERNANDO , sotul Deliei.
Fotografii nostrii cei mai de pret care nu ratau nimic..................Fernando
......si Delia.
Veniti din Timisoara..........NICUsi DOINA.......pozeaza.
si stau sa fie pozati.
Bune placintele Doinita,da?

Eu si jumatatea mea,GEORGE.


Mihai, i-a spus Pavarotti...................si nu este singurul .
Oare unde alearga?
Se mai racoreste putin la umbra unei salcii.
Smile va rog.

Va pup pe toate si pe toti si ma bucur nespus de mult ca v-am cunoscut!
VA URMA!

28 comentarii:

  1. Ce frumos!
    Si draguțe comentarii!
    Hai!si tu o drăguța;hi,hi!

    RăspundețiȘtergere
  2. vedetooooo!!!! te-ai lasat la urma, esti mortala!!!:)))))).
    SUUUUPER pozele!!! Dragele de voi, minunata intalnirea voastra!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. mai,ce rau imi pare ca n-am putut sa vin si eu,ca am aflat tarziu de intalnire si asa din scurt n-am putut.cred ca v-ati distrat de minune !

    RăspundețiȘtergere
  4. De trei zile urmaresc blogul asta sa vad odata si pozele de la tine!
    M-ai fiert in suc propriu cum ai facut si la Alba. Te tin eu minte!
    Pana-mi iau revansa, te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb reportaj si intalnire, ma bucur pentru voi ca puteti organiza asa intalniri !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos!Bravo fetelor!Felicitari Medi pentru fotografii si comentarii!Super!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Medi minunate pozele tale , la fel si cuvintele ce ni-le-ai lasat....
    Oare ai sa ma ierti ca v-am lasat la hotel ? Hi, hi, hi....
    O fata dulce si cocheta ca intotdeauna....
    Te tzuc si astept continuarea.....

    RăspundețiȘtergere
  8. Medi draga, foarte frumos ai povestit , esti plina de haz, se vede ca v-ati distrat si v-ati simtit bine ...si fotografiile vorbesc de la sine, se citeste pe fatele voastre veselia si bucuria.

    ...a lui George i se potriveste porecla...hihihi

    RăspundețiȘtergere
  9. bun reportaj!ma bucur pentru voi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos, pacat ca nu am stat toate cele 3 zilele, dar ma bucur ca ne-am intalnit si v-am vazut, a fost minunat. Desi ne-am vazut intaia oara, parca ne stiam de o viata. Sunt fericita ca ne-am intalnit si am petrecut o zi cu voi cu toti.

    RăspundețiȘtergere
  11. Medi,esti mortala.Ha,ha,ha,ha.
    Sper ca noi sa ne mai intalnim la o cafea si o tigara.ha,ha,ha,ha.
    Pana atunci,te pup dulce.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mariana, multumesc de vizita si comentariu.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Gabitzule, iar te iei de mine?...........ai ma ca nu am vrut sa fiu eu prima in poze ca nu se cuvine , de-aia m-am lasat mai la urma.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc,Alialexa...........pupici si eu tie.

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumos,ft frumos,ma bucur mult
    pt voi,pt ca v-ati intalnit si cunoscut
    o experienta deosebita!
    Felicitari pt articol maria!

    RăspundețiȘtergere
  16. Vera, sa stii ca intradevar a fost o experienta deosebita.
    Pup si zile de sfarsit de saptamana frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumoase fotografii! Ce bine v-ati mai distrat!

    RăspundețiȘtergere
  18. Julie, intradevar a fost tare frumos.Ma bucura vizita ta si te mai astept cu mult drag.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  19. Pansy , imi pare tare rau ca nu ti-am spus.......dar lasa poate la anul ne-o ajuta Dumnezeu si vom mai repeta......pup!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sylvia, meritul este al fetelor din Alba-Iulia care ne-au invitat.....pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Sidy, pai daca nu ne uitai la hotel mai aveam noi de ce face haz acuma ?............asa ca ai facut bine...........hahaha.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. Diana, poate ca la anul voi avea ocazia sa ma imbratisez si cu tine.......tare mult mi-as dori.
    Da, Mihai a lui Delia a fost nemaipomenit cand a facut asocierile.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  23. Lenutica, si eu ma bucur ca am avut ocazia sa ne privim fata in fata...........si pentru mine a fost o mare bucurie si o mare emotie.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  24. Silvioara,cu siguranta ne vom intalni.........pup dulce!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes