Impresii si poze de vacanta/Franta-Coasta de Azur/2010

Astazi NICE.............este considerat ca fiind cel mai mare oras de pe Coasta de Azur.A fost orasul de vacanta al aristocratiei europene din secolul al-19 -lea.
Am calatorit cu trenul pana la Nice.........coboram in gara....
si ne indreptam spre Piata Massena strabatand bulevardul Jean Medecin. Piata Massena-cea mai frumoasa si cea mai importanta piata a orasului inconjurata de gradinile Albert si Massena.
































Piata de flori .


Piata de peste.

Noi am ajuns in aceasta piata ca sa zic asa la "spartul targului"...........la orele pranzului se aduna tot din piata si locul tarabelor cu de-de -toate este luat de masute, scaune , umbrelute la care poti sa te asezi si sa sevesti ceva racoritor, o cafea sau chiar poti manca ceva.


Situat pe deal intre orasul vechi si port este Colline du Chateau .Nu gasim aici un castel dupa cum ati crede ci niste ziduri de fortificatie. Ca sa ajungi sus o poti face fie pe jos, fie cu ajutorul unui ascensor.............noi am ales varianta a doua.De sus privelistea iti taie respiratia.






O mica cascada in mijlocul parcului .







Plaja dupa cum bine vedeti nu are nisip ci pietricele mai mari si mai mici.


Privim de sus Promenade des Anglais(Promenada a englezilor), vestita artera de-a lungul plajei din centrul Nisei,strajuita de-o parte si de alta de palmieri,hoteluri celebre(cel mai cunoscut si spectaculos este hotelulNegresco ,construit la inceputul secolului trecut de arhitectul roman Henri Negresco) ,magazine luxoase,gradini si terase.Numele se pare ca vine de la englezii care veneau aici in secolul al-18-lea si carora le placea foarte mult marea .



Dupa o zi colindand hai-hui ,obosita dar multumita sufleteste de ceea ce am vazut.

Ganditor...........oare ce o gandi?

Nu am terminat.............mai avem de umblat.

14 comentarii:

  1. Am intrat sa vad ce ai facut bun de mancare si am dat iar de poze minunate !!!Superba vacanta ati avut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sylvia, cred ca ar fi cazul sa mai postez si ceva mancare nu-i asa?......hahaha.
    Te pup si iti doresc o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat......cite frumuseti!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumosilor! Sa va iubiti in continuare, ca sa mai mergeti in locurile minunate de pe acest pämäint! O seara feina! Cami

    RăspundețiȘtergere
  5. Fleur, locurile vizitate au fost superbe.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hahaha........multumesc, Cami.Si voi sa va bucurati de calatorii placute.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pansy, imi era dor de tine........ce faci?
    Iti doresc o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. frumoasa vacanta!ai un premiu ce te asteapta pentru cand vii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce poze frumoase! si ce imi place ca si noi ne-am pozat cam in aceleasi ipostaze, si noi am prins piata la momentul cand aduceau terasele, asa ca am stat si am mancat acolo, in Nisa, aproape ca am facut aceleasi trasee, doar ca putin mai tarziu decat voi...frumoase locuri, frumoase amintiri!
    Adriana

    RăspundețiȘtergere
  10. Adriana, intradevar tare frumos.............ma bucura vizita si comentariul tau.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes