Masa de Craciun

La nasi......

Tuturor celor care mi-au "urat "cu ocazia Sfintelor Sarbatori ale Craciunului tin sa le multumesc din suflet si sa le spun si eu si cu aceasta ocazie "Sarbatori de iarna fericite".
Noi in ziua de Craciun am sarbatorit acasa, in familie iar a doua zi am plecat la Brasov ,la nasii nostrii..................ne-am intors astazi.Cum a fost?............foarte, foarte bine si frumos(se vede cred pe fetele noastre).
Acum ne pregatim sa intampinam Anul Nou..................cumpana dintre ani ne va gasi alaturi de niste prieteni la un restaurant din Snagov,acolo unde am petrecut atunci cand ne-am casatorit religios.

Pana a va spune An nou fericit, va spun si va doresc sa aveti zile bune si cu spor.
Cu drag Medi.

4 comentarii:

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes