Cea de-a treia intalnire a gustoaselor

ATENTIUNE,ATENTIUNE.!
Vin cu o stire de ultima ora , calda si mult asteptata.Am intrat pe ultima suta de metrii, a ineceput numaratoarea inversa........................dar hai sa nu va tin in suspans si sa va spun despre ce este vorba.
In zilele de 5,6 si 7 august are loc ce-a de-a treia intalnire(intalneala cum spunem noi gustoasele) a GUSOASELOR.
Vor fi prezente
1.Anena 2 pers
2.Sidy 2 pers.
3.Menuca 2 pers
4.Daniela 2 pers
5.Medi 2 pers
6.Alina 2 sau 3 pers
7.Gabi 2 pers
8.Cristina 2 pers
9.Lenuta 2 pers
10.Angela 1pers
11.Delia 3 pers
Oare am uitat pe cineva?daca da ,sa-mi fie cu iertare , nu este cu intentie ,este cu uitare..........hihihi.
Si lista ramane deschisa asa ca cine mai doreste este binevenit numai sa anunte.Cu siguranta vom fi mai multi  pentru ca nu am trecut aici pe parintii Anenei , pe fratele Victor cu cumnata Diana.
Gazda noastra , nimeni alta decat Anena a facut deja rezervarile la pensiune,vom fi cazate aici......http://www.vilasteauanordului.ro/index.php
Acuma va las cateva link-uri de la intalneala de anul trecut ca sa va reamintesc ce frumos si bine ne-am simtit.
http://mmihalache.blogspot.com/2010/08/cea-de-doua-intalnire-gustoaselor-de-la_21.html
http://mmihalache.blogspot.com/2010/08/impresii-si-poze_19.html
http://mmihalache.blogspot.com/2010/08/cea-de-doua-intalnire-gustoaselor-de-la_18.html
ALBA-IULIA venim!

15 comentarii:

  1. Va doresc sa aveti parte de o intalnire frumoasa, vesela!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Alexandrina!
    Am emotii dar cu siguranta va fi o intalnire reusita.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb!!! sa va simtiti bine, sa va distrati ,sa faceti fotografii si sa ne povestiti si noua,pup o zi minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Distractie deci!Meritati fetelor,sa profitati din plin!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat mi-am dorit sa fiu si eu cu voi, dar socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ. Va doresc sa va simtiti minunat si sa va ganditi si la mine!
    Mariana Scarlat

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, multumesc frumos Aziz!
    O zi minunata si tie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Teo, deabia astept aceasta intalnire.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Uffffffffffffff,Mary nici nu stii cat de rau imi pare ca nu poti ajunge dar lasa tu sa fii sanatoasa ca asta este mult mai important.
    Multa sanatate iti doresc!Pup si imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Medi ai facut plinul la masina ???
    Ai facut bagajele ? Stiu ca iar ne vei incanta cu tinuta ta....doar esti o doamna !
    Iti doresc drum bun si te astept cu drag sa te imbratisez si sa te tzuc !!!
    Nu stiti ce pierdeti fetelor care nu veniti.....

    RăspundețiȘtergere
  10. Hei, Mediiiiiiiii, cate nopti mai dormim pana la intalnire?????????
    4, sa traiti!
    Am convins-o pe Angela sa vina cu noi, abia astept.
    Mari S. sa te faci bine sa ne intalnim la anul. Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. Petrecere frumoasa si din partea mea!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Petrecere frumoasa si din partea mea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sidy, bagajele gata, plinul facut .............acuma ma delectez cu pozele.Ca tare frumos a mai fost.

    RăspundețiȘtergere
  14. Lenutica ce rau imi pare ca Angela nu a putut veni.
    Nu-i asa ca a fost minunata si aceasta intalnire?
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc tare mult Irina!A fost tare frumos.

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes