De ziua ta, de ziua ta.........

LA MULTI ANI,NASA!
PENSIUNEA"PINUL"Poftiti la dans!!!!!!............nasii in pasi de dans..................Nasa , vesela si petrecareata.....................A sosit George cu tortul................. Pupici,pupici................nasa si finu.'.................))))))Sa ciocnim o cupa de sampanie si sa spunem"LA MULTI ANI! Nu se poate sa nu stiti aceasta melodie.................))))))..............dar sa trecem mai departe.
Da, a fost ziua nasei mele scumpe si dragi...............pe 22 februarie..............am sarbatorit impreuna cu multi alti invitati in 20 februarie in superba pensiune de la Predelut,de langa Bran,pensiunea nasilor nostrii de cununie.
Cum a fost?...............uffffffffffff,cuvintele nu pot reda.....................ei sunt niste oameni minunati si cum altfel putea sa fie decat minunat?.....................totul la superlativ............ne-am simtit extraordinar de bine ca de-altfel ori de cate ori avem ocazia sa fim impreuna cu ei.
Vremea a fost frumoasa,ne-am bucurat de aerul curat pe care l-am respirat , de linistea "deranjanta" la un moment dat,de acel loc unde este ca un colt de rai.
Inca odata draga nasica spun "LA MULTI ANI",cu sanatate si numai bucurii alaturi de cei dragi tie si MULTUMESC pentru clipele frumoase petrecute impreuma ori de cate ori avem ocazia.

2 comentarii:

  1. Maria, sa-ti traiasca nasa si sa va bucurati de momente deosebite impreuna. PS: tu de ce nu apari in poze? sau tu erai fotgraf de serviciu? Te kiss dulce. Lop

    RăspundețiȘtergere
  2. Lop,
    Multumesc de urari!............daaaaaaa, eu eram pe post de fotograf........)))))
    Te pup dulce si te mai astept.

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes