Melcisori cu zahar brun si scortisoara

Sunt buni atat calzi cat si reci.Mie imi plac acompaniati de o cana cu lapte.


Ingrediente
Pentru aluat.......pe care  l-am facut la masina.
500 g faina
250 ml lapte
1 plic drojdie(7grame)
50 g zahar
80 g unt
1 ou
1 praf de sare
Pentru umplutura
6-8 linguri(in functie de cat de dulce vrem umplutura) zahar brun
6-8 linguri scortisoara
esenta de vanilie
Pentru uns
ulei
1 galbenus
Mod de preparare
Punem toate ingredientele in masina .....mai intai cele lichide si apoi cele solide..Cand aluatul este gata il scoatem din masina ,il punem intr-un vas ,il acoperim si il lasam circa 1 ora la cald sa creasca.Impartim aluatul in doua.Intindem deci 2 foi pe care le ungem cu ulei .Amestecam zaharul cu scortisoara  si punem jumatate din cantitate pe o foaie si jumatate pe cealalta foaie.Stropim cu esenta de vanilie.
Rulam cu grija si apoi modelam aluatul in forma de melci.Batem bine un galbenus de ou.Ungem melcisorii mai intai cu ulei si apoi cu galbenus.Ungem o tava cu ulei si o tapetam cu hartie de copt si asezam melcisorii in ea.
 Dam la cuptor si lasam sa se rumeneasca frumos.
Sunt deliciosi!
Pofta buna!

27 comentarii:

  1. Super aromati si pufosi! Mi se par ideali pentru micul dejun alaturi de o cana cu lapte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wauuuu,ce tentanti!!!Nu vreau sa fiu nepoliticoasa dar vreau si eu.Arata minunat!!!!
    Iti doresc o seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu s-au terminat, vreau si eu unul, ca arata tare bine!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. maine la cafeluta ar fi super buni, pacat ca e zapada asa de mare!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu imi dai un melcisor si eu iti dau un corn. Vrei?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu vreau sa ma gandesc la mirosul care era in casa.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce draguti sunt melcisorii Mediiiiiii! Mai ai si pentru mine? Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Perfecti!!!sa mai zica ea Gaby ca tu nu stii sa faci dulciuri...:)pup o zi frumoasa sa ai!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Merg de minune langa lapte sau chiar ceai, chiar ieri am facut si eu melcisori cu stafide! Am sa ma servesc cu unul! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Incredibila deliciosenie!!! Puuup Medi scumpa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Fancy Cake,atat pentru micul dejun cat si pentru o cina mai usoara.Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Langmina,nici gand sa fii nepoliticoasa......din contra ma bucura ca iti plac si in acelasi timp ma bucura si vizita ta.Iti multumesc si te mai astept sa-mi treci pragul bucatariei.O se ara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  13. Licuta,ti-am pastrar asa ca te rog sa servesti.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mandala,poti veni cu saniuta ......hihihi.

    RăspundețiȘtergere
  15. Cum sa nu vreau Mari?Ne intalnim la jumatatea drumului?

    RăspundețiȘtergere
  16. Dia, intradevar asa frumos miroase .....si ce-mi mai place....mmm.

    RăspundețiȘtergere
  17. Pentru tine intotdeauna se gaseste Corina.Te astept cu mare drag.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Azizule ,multumesc de sustinere.....hihihi.Gaby,se face ca e ocupata ca sa nu dea pe aici.....hahaha.
    Te pup si iti doresc o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Adela intradevar cu umplutura se poate jongla.Iti dau unul cu scortisoara dar imi dai si tu unul cu stafide?....hihihi.

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu -bunaciune.........tu-deliciosenie......hai ca-mi place.
    Pup si eu Rux drag!

    RăspundețiȘtergere
  21. delicioasi melcisorii...arata minunat! bravo Medi!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes