Impresii si poze de vacanta/Franta-Coasta de Azur-2010

MONACO(1)
Astazi Gradinile exotice de la Monaco.
Acesta gradina extraordinara aduce laolalta câteva milioane de specii de plante cunoscute ca suculente.
 A fost deschisa în 1933 si a fost amplasata pe panta muntelui stâncos unde înfloreste superb, oferind un peisaj magnific. 
La 60 m dedesubt, o pestera preistorica îsi ofera spre admiratie stalagmitele si stalactitele formate de-a lungul mileniilor.Noi nu am reusit sa intram in pestera din cauza de ........timp.Am stat cateva ore in gradina si apoi vroiam ca la 11,55 sa ajungem la Palatul Princial sa vedem schimbarea garzii.
Incep cu o vedere panorama de sus de pe stanca..................este mirific!



Pe o caldura sufocanta numai sa privesti acest paraias si parca te mai racoresti putin.


























































Toate aceste frumuseti iti incanta privirea si iti umple sufletul.
Voi reveni!

23 comentarii:

  1. Multumesc pentru ca ne incanti si pe noi cu locurile pe care le vizitezi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe pozele ! O adevarata incantare !

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase, locuri si poze, iar voi sunteti niste draguti.
    Sa ai o saptamana cat mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ati avut o vacanta nemaipomenita! Ma duc sa vad si restul pozelor!
    o zi buna..ciao!

    RăspundețiȘtergere
  5. Monaco!! un vis! superba priveliste dar si o superba doamna!!
    am incercat sa va votez, dar imi apare "codul de confirmare este incorect". am incercat de mai multe ori si tot asa imi apare...
    va imbratisez!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. O minunatie Medi, foarte frumos!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. mah, tu cauti cu orice pret sa pic in depresie?:)))) super, mah!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce poze minunate,ne faci sa ne dorim sa ajungem si noi pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
  9. Super! Ce minunat trebuie sa fie la Monaco!

    RăspundețiȘtergere
  10. minunat.....multumim....cu ajutorul pozelor mergem si noi....pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. ai facut niste poze superbe si informatiile oferite sunt foarte interesante.mi-as dori si eu o astfel de vacanta dar din pacate timpul nu ne permite.pupici si astept continuarea

    RăspundețiȘtergere
  12. Geta, ma bucur ca reusesc acest lucru.
    Pup si iti doresc o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Vero, de-abia astept sa pleci si tu , sa faci poze , ca mai apoi sa ne incanti cu ele.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Micul , multumesc....................si tu esti o draguta............pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Da, Nicoleta a fost intradevar foarte frumoasa aceasta vacanta..............de fapt mie imi plac toate vacantele oriunde ar fi ele.
    O zi buna si pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Fleur, multumesc de vizita, multumesc de aprecieri, multumesc de vot.Am inteles ca , chiardaca aparea "cod incorect" voturile au fost validate.
    Te pup si te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  17. Lenutica, da , a fost tare frumos.
    Pup mult!

    RăspundețiȘtergere
  18. Pup eu Gaby si se rezolva cu depresia..........o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  19. Silvia, sa stii ca merita..........pup!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ionela , Monaco este ceva de vis.............daca ar fi sa fac un clasament din ce am vizitat pe Coasta , Monaco ar fi pe primul loc.
    Pup si imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  21. Alialexa,ma bucur ca reusesc prin intermediul pozelor sa fac sa va bucurati si voi.E ca si cum am fi fost impreuna,nu?
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. Sarah, stiu, si noi daca am fi avut timp am fi stat mai mult ca asa de frumos era, dar a fost bine si atat si multumesc lui Dumnezeu ca am reusit sa-mi indeplinesc un vis.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  23. Absolut superbe plantele,nuferii sunt febletea mea,locuri minunate ,frumos Maria !

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes