Impresii si poze de vacanta/Franta-Coasta de Azur/2010

ANTIBES-situat de-a lungul Mediteranei, la circa 23 km sud-est de Nice si la aproximativ 10 km est de Cannes se intinde pe 25 de km de coasta si are foarte multe plaje, 5 porturi si este format din mai multe cartiere.
Antibes vazut noaptea.



















Fort Carre este situat pe peninsula Saint-Roch si este construit pe o stanca la 26 m deasupra nivelului marii.Este inconjurat de un parc de 4 ha unde gasim flora si fauna de tip mediteraneeana.
Acest fort este construit din ordinele regelui Henric al-2 lea al Frantei in a doua jumatate a secolului al -16-lea.
Fort Carre a fost cumparat de orasul Antibes in anul 1977 si deschis publicului larg un an mai tarziu







Aici se termina vacanta pe Coasta de Azur.

10 comentarii:

  1. Medy, ai ramas cu niste amintiri de neuitat!
    Chiar daca l-ai obosit pe George, a meritat!

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos...minunat....ce pot sa mai spun ...ca sunteti norocoasa..pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Medi, sunt frumoase pozele tale de vacanta. Pe cand poze de la ,,Intalnirea gustoaselor,,? Te pup, sunt tare fericita ca am avut ocazia sa ne intalnim si sa ne vedem.

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate poze, ma faci sa imi prelungesc vacanta numai uitandu-ma la ele :) . Tare binevenite sunt pentru ca la noi e ploaie si 14 grade :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ai avut o vacanta splendida si acum astept si eu pozele de la intalnirea gustoaselor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mari, l-am obosit pe George dar sa stii ca si eu ...........hahaha.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Lenutica sa stii ca si eu m-am bucurat tare mult de intalnirea noastra.........pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sylvia, uitandu-ma la poze si eu tot asa zic.......o vacanta prelungita.........pup si multumesc de vizita si comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pansy, urmeaza pozele de la intalnirea de ;la Alba-Iulia.Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes