Orasul lui Gaudi-Barcelona-(III)

Plecam iarasi la drum dar nu inainte de a servi un capuccino pe cat de apetisant pe atat de racoritor si binevenit.


Piata Catalunya, km 0 al Barcelonei.



 Barcelona este plina de parcuri.Parc Guell, Ciutadella si Montjuic sunt doar cateva dintre ele. Parcul Montjuic este situat  in varful unui mic munte de la marginea orasului. Barcelona.Pozitionarea parcului Montjuic asigura o priveliste asupra orasului foarte frumoasa.
Am ajuns sus, era calad si ne-am racorit cu ce altceva decat cu o bere.

Iar daca vrei ,aici, este un loc ideal pentru a servi picnicul.





Tot pe Montjuic se afla si Palau Nacional, o cladire cu aer istoric care totusi nu este atat de veche, fiind construita in 1929.


In fata Palatului National se afla Fantana Magica din Montjuic.

Un adevarat spectacol de apa, culori si mizica.




















Un alt parc...................Parc de la Ciutadella.Parcul include o grădină zoologică, un lac, o fantana mare şi mai multe muzee. Parlamentul catalan este aşezat într-o clădire din centrul parcului.
Gradina zoologica.


















Parcul.






Lacul.






 La mica distanta de mers pe jos de la  Parc de la Ciutadella se afla Arcul de Triumf construit din caramida colorata in stil mudejar – stil arhitectonic specific maurilor.

Ajungem si in Portul Olimpic.
Portul Olimpic din Barcelona  este un district care a fost înfiinţat în special pentru Jocurile olimpice găzduite de oraşul Barcelona în anul 1992.



Vasele din port.



Promenada in zona Portului Olimpic.



Ne intoarcem pe Montjuic.
O altă structură a Jocurile Olimpice 1992 este Turnul Olimpic. Acest Turn  a fost .construit de renumitul arhitect spaniol Santiago Calatrava într-un stil tipic, curbat, alb, elegant.

Stadionul Olimpic, stadionul care in 1992 a gazduit Jocurile Olimpice de la Barcelona.

Palau Sant Jordi a fost folosit drept arena sportiva in timpul Jocurilor Olimpice din 1992.Actualmente este folosit pentru diverse concerte si evenimente sportive.

Si pentru  ca suntem la capitolul spor nu puteam sa nu amintesc aici si de New Camp-stadionul echipei de fotbal F.C.Barcelona.

Plecam din Barcelona cu sufletul  si privirea incarcate de frumos .Ii multumim pentru zilele petrecute acolo si ii spunem ca a fost frumos , minunat de frumos.
Ufffffffffffffffff...............dar era sa uit ..............am stat si la soare , ne-am prajit putin............hihihi.........dar ne-am si balacit putin , chiar daca apa Mediteranei nu a fost destul de prietenoasa cu noi ................brrrrrrrr,reeeeeeeeeeece.





16 comentarii:

  1. Superbe locuri ,Medi !!!pup ,o zi minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Waw, superbe imagini ,ma bucur pentru tine ca ai ajuns pe acolo !

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos, spectaculoasa fantana, culorile imi amintesc de fantana de la Alba. Totul e minunat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe pozele, dar mi-a ramas privirea la capucino.

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe imagini,multumesc ca le-ai postat.am "revazut" alaturi de tine Barcelona,orasul atat de drag mie.pupicei
    ps:foarte frumoasa noua "hainuta" a blog-ului

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe poze! Grozava calatorie!
    Multumesc de acel cappucino delicios!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imagini de vis,ma bucur ca vizitez si eu prin pozele tale,pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe locuri...foarte reusite pozele ! Cat despre amintiri...minunate !

    RăspundețiȘtergere
  9. Aziz, o zi minunata si tie draga mea!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mandala, a fost ideea(de data aceasta) a sotului meu de a merge la Barcelona.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Lenutica si eu mi-am adus aminte de fantana de la Alba-Iulia.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Haplea si mie mi-a placut tare mult acel capuccino.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sarah, ma bucur ca iti place noua hainuta a blogului meu si totodata ca ti-am readus in imagini locuri dragi tie.
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Flory ma bucur ca alaturi de mine calatoriti si voi(chiar daca si virtual).Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes