Ghiveci cu legume si piept de pui

 Dietetic dar gustos............)))


Ingrediente
2 piepti de pui
5-6 cartofi
1 dovlecel mai mare
1 mana de fasole  galbena
1 mana mini-carote
1 ardei gras rosu
1 bucata pastarnac
3-4 catei de usturoi
1/2 lamaie
3 linguri pasta de tomate
sare
piper macinat
marar uscat
rosmarin uscat
ulei de masline
1 pahar cu vin alb
patrunjel verde
Mod de preparare
Mai inati ne ocupam de carne........dezosam pieptul de pui,indepartam pielea iar apoi fiecare piept de pui il taiem in doua .Crestam carnea din loc in loc si o condimentam cu sare , piper si marar uscat.Stropim totul cu putin ulei de masline si dam la rece cat timp ne ocupam de legume.
Deci urmeaza legumele........cartofii,dovlecelul,pastarnacul,ardeiul, fasolea,se curata,se spala  si se taie dupa bunul nostru plac.
 Intr-o tava   se aseaza toate legumele de mai sus ,amestecate. Mai  adaugam  mini-carotele,usturoiul intreg si rondele de lamaie.Stropim totul cu ulei de masline,condimentam cu sare,piper si rosmarin uscat.
Deasupra asezam bucatile de carne si turnam vinul si o cana cu apa.
Acoperim vasul cu o folie de aluminiu si dam la cuptor pentru circa 50-60 min dupa care indepartam folia ,diluam in putina apa pasta de tomate si o adaugam in tava.Dam iarasi la cuptor si mai lasam circa 15-20 .min.
Se scoate tava din cuptor,asezonam cu patrunjel verde.

Pofta buna!

20 comentarii:

  1. Oaaauuu ce bine arata si mi-ai dat o idee grazava sa-i execut si eu pe maine doctoritei mele cand vine acasa.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arome foarte imbietoare,si culori minunate.Imi amintesc de vara.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super minunat!!!mi-e foameeeeeeee:))pup o zi frumoasa iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dietetic sau nu, arata grozav de bine!!!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea Maria,
    Sezonul premiilor nu a trecut si am deosebita placere sa-ti inmanez un premiu virtual care spune totul :"Cel mai frumos blog".
    Te astept cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sanatos, hranitor si bun ! Imi place yumi,yumi...
    pupici si weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna un premiu te asteapta pe blog la mine!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Milica ,ma bucur ca iti place......ai executat,ia placut Doamnei doctor?
    Pup !

    RăspundețiȘtergere
  9. Eluca,am vazut ca ai venit si pe Bucataras si ai papat si de acolo......ma bucur.Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daaaaaaaaaaaaa Dia si mie imi plac mult mai mult mancarurile din vara dar uite ca si iarna se pot face bunaciuni.

    RăspundețiȘtergere
  11. Azizule si eu pup si iti doresc o zi frumoasa de duminica!

    RăspundețiȘtergere
  12. Alinutzika ,cum sa nu?......te servesc imediat.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc,Gratziele.......tocmai ce am fost la tine si ti-am lasat cateva randuri.
    Pup cu mare drag si iti doresc o zi buna si frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc Lia !Si tie o zi buna si frumoasa de duminica!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes