Tarta cu spanac si carne tocata.





Ingrediente
300 g spanac
300 g carne de porc (eu am folosit fleica)
2 cepe uscate
2-3 catei de usturoi
4-5 fire de ceapa verde
o legatura de patrunjel
3-4 oua
un galbenus
faina
ulei
unt
sare,piper
Mod de preparare
Spanacul se curata, se spala, apoi se taie in bucati mai mari.Se pune intr-o oala, acoperim cu apa , condimentam cu sare si lasam la fiert.
Separat intr-o tigaie incalzim putin unt si  calim cepele pe care le-am spalat, le-am curatat si le-am taiat marunt.Adaugam si usturoiul taiat rondele si lasam la calit pana cand totul prinde o culoare aurie.
Splam carnea , o taiem cubulete si o dam prin masina de tocat .Odata cu carnea dam prin masina de tocat si patrunjelul si ceapa verde.Amestecam bine si apoi adaugam compozitia de carne in tigaia cu ceapa si usturoiul calit.Condimentam cu sare si piper dupa gust , amestecam bine si lasam pe foc pana scade bine.
Intre timp lasam la scurs spanacul ,il tocam cu ajutorul unui cutit de lemn sau putem sa il dam prin robot(eu prefer sa il tai cu cutitul de lemn pentru ca dat prin robot se obtine o pasta ).
Dupa ce amestecul de carne este bine scazut , se trage tigaia de pe foc , se lasa sa se racoreasca putin si apoi se amesteca cu spanacul si ouale .Numarul de oua folosit este in functie si de marimea acestora.In final trebuie sa obtinem un amestec omogen.Se gusta de sare si piper.
Se unge o tava de tarta cu unt, se tapeteaza cu faina si se toarna compozitia de mai sus.Se unge cu un galbenus de ou si se da la cuptor timp de aproximativ 50 min.( este in functie de cuptorul fiecaruia).Scoatem din cuptor, lasam sa se raceasca in forma iar apoi scoatem pe un platou si taiem.
Pofta buna!

16 comentarii:

  1. Ce pofta mi-ai facut!!... Tare bine arata!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se ve estupenda ..una forma buena de comer espinacas ... MARIMI

    RăspundețiȘtergere
  3. Te astept sa participi la provocarea lunii mai "Dulce Romanie" :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare bine mai arata tarta cu spanac, pacat ca stam asa departe, venem la o degustare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Un deliciu plin de vitamine .. si nici nu ingrasa.. O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac mult tartele! Multumesc pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
  7. Garlutti, intradevar este o forma de a manca spanac.Te mai astept la mine in bucatarie.
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Lenutica pup si o seara buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. EX, multumesc de invitatie, ma duc sa vad despre ce este vorba.Pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Lenutica, se pare ca ti-a placut tarta din moment ce ai revenit......hihihi.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Antonia, bine ai venit la mine in bucatarie.Imi face o deosebita placere vizita ta.Te mai astept cu mare drag.
    Pup si o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Si mie imi plac Irina.Pup si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  13. chiar ca-i un mod gustos de a manca spanacul!

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place Medi , draga ! Am gasit-o pe PTITCHEF ...

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes