Intalnirea cu Veronica

REPREZENTANTI HERBALIFELOREDANA GROZA SI AGURIDA
EU SI NIMENI ALTA DECAT VERONICA
La sfarsitul anului trecut colega mea Veronica de pe Forum Gustos a lansat o invitatie...............cine doreste ,pe 9 ianuarie poate lua parte la un party-Herbalife, urmat de un concert Loredana Groza cu formatia Agurida la Sala Palatului.Trebuie specificat ca Vero este reprezentant Herbalife.
Am dat curs invitatiei si iata ca sambata ce de-abia a trecut ma duc ,cu emotiile de rigoare , sa ma intalnesc cu Vero.O stiam pe Vero din poze ................si mai stiam ca este mama a doi baieti minunati , ca locuieste in Constanta, ca isi petrece mult timp acasa la parintii ei in natura, ca se ocupa de contabilitate, confectioneaza din margelute niste seturi de nu stii pe care sa le alegi si la care sa renunti, ca in toamna au tot petrecut pe la diverse nunti, ca este o buna gospodina..................si cam atat sau poate mai stiu cate ceva dar posibil sa imi scape acuma.
Ei bine ajung in apropierea destinatiei, suna Vero a mea si ii spun ca sunt in apropiere ,caut loc de parcare iar atunci cand voi fi in fata Salii Palatului ii voi telefona . Dar cand am ajuns mi-a venit o idee................sa o caut pe Vero din priviri, fara telefon..................zis si facut............numai ca acolo era o multime de oameni..............ceva de genul"cauta acul in carul cu fan"aveam eu de facut.............dar nu m-am lasat pagubasa si intr-un tarziu am vazut-o pe Vero a mea uitandu-se si ea in stanga si-n dreapta doar, doar m-o vedea..................numai ca eu eram in spatele ei si nu avea cum sa ma vada !!!!!..............atunci am pus mana pe telefon, am sunat ,am zis-Vero?........ea-da,Medi!.........eu-Vero, intoarce-te sunt in spatele tau!.............si s-a intors , si ne-am imbratisat si ..........a fost emotionant momentul si in acelasi timp foarte placut.Am intrat in sala, am stat de vorba de una de alta pana a inceput acel party-Herbalife, unde s-a prezentat un nou produs iar apoi a urmat concertul Loredanei Groza care a tinut toata sala in picioare pe tot parcursul spectacolului.
A fost o dupa-amiaza minunata pe care mi-a oferit-o Vero mie si lui Geoege : de-altfel si ea este la fel de minunata.O persoana puternica, plina de viata,tonica, tot timpul cu zambetul pe buze(pot spune un zambet molipsitor),comunicativa............si se pot spune multe lucruri bune si frumoase despre Veronica.
Tin sa ii multumesc si pe aceasta cale pentru dupa-amiaza frumoasa petrecuta impreuna si ii doresc un An Nou cu sanatate si numai bucurii!
Te pupilesc draga Vero!

8 comentarii:

  1. Foarte frumoasa si emotionanta intalnirea voastra.
    Felicitari draga Medi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumosssss!

    Lucruri frumoase ce ne umple vata!Asa DA!
    Imbratisari la amindoua!
    Sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur pentru voi! Ce frumos ai povestit...

    RăspundețiȘtergere
  4. Silvioara si tu ai trecut asta-vara prin asa ceva si stii cum este.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mariana,multumesc pentru cuvintele frumoase.
    Sa dea Dumnezeu sa auzim numai de bine!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandrina, am povestit exact cum s-a intamplat.......
    Si eu ma bucur de vizita ta,imi face o mare placere.
    Te pup pe tine si pe iedute.Chiar asa, poate imi spui ce mai fac ele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu acum am descoperit ca ai povestit si aici asa de frumos intalnirea noastra!Am retrait emotia si iti multumesc inca o data ca ai dat curs invitatiei mele atunci! In viata emotiile pozitive te fac sa traiesti cu mai mult entuziasm ,oamenii care daruiesc ,primesc .
    Si ceea ce atrag este ceea ce-si doresc din suflet.Pup Medi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ooooooo,Vero a fost o intalnire foarte placuta pentru mine , m-am simtit foarte bine si mi-am zis ca trebuie sa impartasesc si altora bucuria mea.
    Te pup si te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes