Plachie de somon

Am preluat reteta de pe blogul lui Ruxy http://bucatariecudragoste.blogspot.com/   o persoana tare draga sufletului meu prin tot ceea ce face.Pup si multumesc draga mea!A fost delicioasa! 
Ingrediente
4 bucati file de somon
1 ardei gras rosu
1 lamaie
2 cepe
3 catei de usturoi
4 rosii decojite din conserva
2 linguri cu bulion
ulei de masline
1 pahar cu vin alb
1 lingura rasa cu zahar
1 legatura de patrunjel verde
2 foi de dafin
sare
piper macinat
Mod de preparare
Intr-o tigaie calim ceapa in cateva linguri de ulei incins .Curatam intre timp ardeiul ,il taiem cubulete si il adaugam si pe el in tigaie.Lasam 2-3 minute pana cand ardeiul se inmoaie si adaugam usturoiul  curatat si taiat rondele ,apoi vinul,foile de dafin,zaharul si la final bulionul.Condimentam dupa gust cu sare si piper.Amestecam bine si lasam sa dea in cateva clocote.
Spalam bucatile de somon ,le stergem cu un prosop absorbant le condimentam cu sare si piper si le asezam intr-un vas pentru cuptor.Turnam sosul de mai sus peste peste,adaugam  rosiile decojite si cateva felii de lamaie.
 Dam la cuptor in jur de 40 de min.
 Asezonam cu patrunjel verde.

Pofta buna!

32 comentarii:

  1. Ce delicatesa ai facut!!!Mmm, buna tare!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata minunat Medi! Multumesc...te imbratisez cu mare mare drag...seara excelenta iti doresc!

    http://www.youtube.com/watch?v=zSAWy2hef0o&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bunatate avem noi aici!! Bun pestele, foarte bun! Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu,ca mare mancatoare de peste ma simt foarte bine cand vin la tine in vizita si vad atatea retete minunate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte buna!Ador pestele si as manca la orice ora o plachie!Super buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata grozav de bine! O bunatate...as manca mereu asa ceva! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bunatate Medi!
    Te felicit pt premiul de la Pusik. Am vazut pozele de la Blogourmet, frumos!!!!!!!!!!! Pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place somonul, dar astfel nu l-am mancat...de notat! puup

    RăspundețiȘtergere
  9. Super buna plachia! Mi-ai facut pofta!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Adela,ma bucur nespus ca iti place .Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Teo,nici nu stii cat de mult ma bucura vizita si aprecierile tale.Multumeac frumos si te astept oricand cu mare,mare drag!Pup si o zi si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Dia ,ma bucur nespus ca iti place pestele!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Miuta ,deci si tu fan peste?............ma bucur.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nely......inca un fan peste.Te pup cu drag si te asept oricand la o masa cu peste.

    RăspundețiȘtergere
  15. Hahaha.............auzi la ea.....somn smecher.Pup Anto,fata frumoasa si draga mie!

    RăspundețiȘtergere
  16. Mihaela D ,bine ai venit la mine in bucatarie!Oricand esti asteptata si bnevenita!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc,multumesc,multumesc,Lenutica!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Liana,este pentru prima data cand gatesc si eu plachie de somon,am vazut la Ruxy si am zis hai sa testez si eu.Sa stii ca este grozav de buna,merita incercata.Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  19. Cristina ,hai sa te servesc cu o portie.Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  20. Aseaza-te la masa ca te servesc imediat ,Haplea!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes