Chiftelute din carne de porc

O reteta pe care nu cred ca exista gospodina care sa nu o fi incercat-o............


Ingrediente
1 kg carne(fleica de porc)
 
2-3 buc ceapa  
5 - 6 catei usturoi 
3 oua 
1 legatura marar
1 legatura patrunjel 
150 g faina 
1 chifla sai 3 felii de paine 
apa minerala  ulei de palmier 
lapte 
sare, piper
Mod de preparare
Se spala, se lasa la scurs si apoi se toaca carnea. Odata cu carnea se toaca si ceapa, mararul si patrunjelul. Se adauga usturoiul zdrobit, ouale, painea inmuiata in lapte, putina apa minerala si apoi se condimenteaza cu sare si piper. Se amesteca bine.Se ia din compozitia cat pentru o chifteluta (eu le fac rotunde) si se modeleaza. Se dau prin faina Intr-un ceaun se pune ulei (cat sa acopere chiftelele) la incins si se prajesc pe rand. Cand sunt gata rumenite, se scot cu o spumiera si se aseaza pe o hartie de prosop. Se servesc reci sau calde alaturi de o garnitura. Eu am facut garnitura de cartofi taranesti. 
Pofta buna!

1 comentarii:

  1. Foarte buna reteta, am incercat-o si eu desi o stiam nu-mi aduceam aminte un lucru de acolo. Am observat ca tu ai pus si apa minerala, sincer eu nu am pus si nu stiam ca se pune, ii da un gust mai bun, am sa incerc data viitoare.

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes