Elena,mi-a trimis o leapsa!

Am primit o leapsa...............de la Elena............intrebarea este"CE NE UNESTE?"
Hai sa vedem cum o scot la capat......................!!!!!!!!
Iubesc VIATA...............ma bucur de fiecare dimineata cand ma trezesc si vad soarele care-mi bate in geam.
Iubesc OAMENII..........cu bune si rele............imi place sa-mi petrec timpul alaturi de ei.........este un motiv pentru care sunt aici, printre voi.
Si desi de-abia au trecut SARBATORILE, ma gandesc tot timpul la ele cu drag............ele ne aduna in jurul bradului, in jurul mesei imbelsugate,ne aduna pe toti laolalta..............ne face mai buni, mai omenosi.
Si mai este ceva............IUBIREA SI CREDINTA in Dumnezeu.
Ar fi multe de spus dar prefer sa ma opresc aici.............deci concluzionez:este parerea mea......))).....cel mai important factor uman care ne uneste este: SENTIMENTUL DE DRAGOSTE, DE IUBIRE.
Multumesc draga Elena!
La randul meu ofer aceasta leapsa lui Just me, Lop si Dianei.
Oare ele ce vor raspunde?............Vom vedea!!!!!

4 comentarii:

  1. Maria, iti multumesc mult ca te-ai gandit la mine. Am sa-mi fac timp sa raspund. O duminica placuta tie si sotului. Te salut cu caldura. Lop

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara draga mea ,Lop!
    Multumesc de urari si iti spun si eu tie o seara de duminica minunata alaturi de familie.

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes