Cod la cuptor

Ingrediente:
.4 buc. cod
.1 lamaie
.sos de peste
.sare , piper
Mod de preparare:
Se curata, se spala , se lasa la scurs pestele apoi se stropeste cu sos de peste si zeama de lamaie din belsug.Se condimenteaza su sare si piper dupa gust , se pun rondele de lamaie peste peste si se aseaza pe gratarul unui vas in care am pus o cana cu apa.Se da la cuptor si se tine pana cand este bine rumenit si facut.Se serveste cald ca atare cu mujdei de usturoi sau alaturi de o garnitura.



Pofta buna!

4 comentarii:

  1. Vin si eu la masa!!!!Am facut si eu,dar merluciu.O sa fac si cod!La cum arata pestele tau,cred ca iau pranzul mai devreme!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte buuunnnnn........imi place mult...pupici si o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  3. Alialexa, ma bucur ca iti place.......si mie imi place tare mult pestele.Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes