Cus-cus cu legume

L-am descoperit de putina vreme si m-am indragostit de el..............adica de cus-cus.........hihihi.Poate fi preparat cu diferite adauosuri(legume, branza, carne) si poate fi servit atat ca atare cat ca si garnitura.Ingrediente
1 cana cu cus-cus
1 ceapa
1 ardei gras verde
1 ardei gras rosu
1 morcov
1/4 telina
2-3 linguri ulei de masline
zeama de lamaie
sare,piper
Mod de preparare
Curatam legumele.Taiem ceapa marunt, morcovul bastonase. ardeiul gras si telina cubulete.Punem toate legumele intr-un vas cu apa in care am adaugat un strop de sare si lasam sa fiarba.Cand totul este fiert se adauga cuscusul si apa cat sa acopere si chiar sa depaseasca putin amestecul.Adaugam 2-3 linguri ulei de masline ,amestecam,dam in 2-3 clocote dupa care lasam circa 10 min pana cand cuscusul absoarbe toata supa.Stropim cu zeama de la o jumatate de lamaie, amestecam si servim.
Se poate servi rece sau cald , ca atare sau ca si garnitura.
Pentru aspect eu am taiat rondele de ardei gras in care am pus cuscusul.

Pofta buna!

10 comentarii:

  1. Medi, ce bine arata cus-cusul! ...vad ca de cand nu te-am mai vizitat ti-ai facut haina noua, imi place cum arata blogul tau...te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare tare apetisant! Imi place foarte mult cum arata in rondelele de ardei.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine arata.....imi place tare mult cus-cusul. o seara buna...pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Votat reteta cu ceapa, succes! Servit cus-cus cu legume, delicioase! Ai un premiu pe la mine, pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Diana, ma bucur ca iti place noua fata a blogului meu....pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Barbate, si mie mi-a placut ideea.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Aliaalexa, eu l-am descoperit nu de mult timp si imi place tare mult.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Lenutica, multumesc de vot, multumesc de premiu si ............sa-ti fie de bine.Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes