Gogosari in bulion

Am vazut aceasta reteta pe Bucataras.ro la bucataras Diaconta................mi-a placut cum suna reteta, mi-a placut cum aratau borcanele Diei si cu toate ca mai pusesem gogosari dar dupa alta reteta mi-a zis hai sa experimentez si aceasta reteta mai ales ca primisem acesti gogosari si doar nu era sa ii arunc. .....hihihi.

 Ingrediente
5 kg gogosari
800 g pasta de rosii..............am folosit o pasta facuta in casa
500 g zahar
500 ml otet
5 linguri sare
boabe de piper
foi de dafin
boabe de mustar
Mod de preparare:
Am curatat gogosarii,i-am spalat si i-am taiat dupa bunul meu plac.Am pus intr-un ceaun toate ingredientele de mai sus , am amestecat si am pus la foc.Cand lichidul a inceput sa fiarba am pus gogosarii atatia cat ei sa fie acoperiti de lichid si am lasat pana cand a dat intr-un clocot.Scoatem gogosarii cu ajutorul unei palete si ii lasam intr-un vas sa se racoreasca.Intre timp repetam operatia cu restul de gogosari pana cand ii terminam.Cand gogosarii s-au racit ii asezam frumos in borcane , turnam lichidul peste ei si apoi capacim.
Asezam borcanele in camara si servim cand ni se face pofta!
 Va asigur ca este o reteta foarte buna iar gogosarii sunt deliciosi.
Pofta buna!

6 comentarii:

  1. cred si eu ca sunt deliciosi.....iti vine sa mananci ecranul....hihihhi...o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  2. Medi, imi plac foarte mult ardeii acestia si ii recomand cu caldura tuturor cititorilor tai. M-am uitat si eu mai demult printre retetele Diei, dar nu i-am remarcat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Gogosarii in otet, in bulion sau in ce s-or mai pune imi plac mult. Dar de lenesa ce sunt, n-am pus nici macar un borcanel pentru iarna. :)))
    Pup si zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Miha, lasa ca am pus eu la greu asa ca te astept la mine.

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes