Paine din faina cu merisor

Am cumparat de la Ikea o punga de 1 kg de "Lingonbrod" faina cu merisor( din care poti face 2 buc paine)la care sunt atasate doua pliculete de drojdie uscata(la o jumatate de kg de faina se foloseste 1 plic de drojdie).Am facut o painica si va rog sa ma credeti este delicioasa.Nu am luat decat 1 kg dar cand ma voi mai duce voi mai lua cu siguranta pentru ca ne-a placut tare mult.


Ingrediente
500 g faina cu merisor
un plic cu drojdie uscata
300 ml apa
 Mod de preparare
Cantarim faina.
Aluatul l-am facut la masina de paine: am pus deci apa, am adaugat faina si apoi drojdia uscata.Am dat la programul de facut aluat .
Dupa terminarea programului am scos aluatul din masina , l-am pus intr-un vas si l-am lasat sa cresca circa 20 min .
Am pus aluatul intr-o tava tapetata cu faina si am mai lasat si aici cam 10 min. la crescut dupa care am dat la cuptor .
Cand painea a fost gata facuta am scos din cuptor si am acoperit cu un prosop de bucatarie.
Este extraordinar de buna, noua ne-a placut tare mult.



Pofta buna!

6 comentarii:

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes