Paine din faina cu merisor

Am cumparat de la Ikea o punga de 1 kg de "Lingonbrod" faina cu merisor( din care poti face 2 buc paine)la care sunt atasate doua pliculete de drojdie uscata(la o jumatate de kg de faina se foloseste 1 plic de drojdie).Am facut o painica si va rog sa ma credeti este delicioasa.Nu am luat decat 1 kg dar cand ma voi mai duce voi mai lua cu siguranta pentru ca ne-a placut tare mult.


Ingrediente
500 g faina cu merisor
un plic cu drojdie uscata
300 ml apa
 Mod de preparare
Cantarim faina.
Aluatul l-am facut la masina de paine: am pus deci apa, am adaugat faina si apoi drojdia uscata.Am dat la programul de facut aluat .
Dupa terminarea programului am scos aluatul din masina , l-am pus intr-un vas si l-am lasat sa cresca circa 20 min .
Am pus aluatul intr-o tava tapetata cu faina si am mai lasat si aici cam 10 min. la crescut dupa care am dat la cuptor .
Cand painea a fost gata facuta am scos din cuptor si am acoperit cu un prosop de bucatarie.
Este extraordinar de buna, noua ne-a placut tare mult.



Pofta buna!

7 comentarii:

  1. Arata tare bine painea ta! Sunt convinsa ca e si delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria mea draga,am trecut in vizita pe la tine,sa vad ce mai faci...te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi si imaginez ce gust delicios si asortat de iarna are ....

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut,

    Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult - aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
    Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

    Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

    Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

    Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe "Adauga blog-ul tau".

    Toate cele bune,

    Vincent
    Petitchef

    RăspundețiȘtergere
  5. Eluca, multumesc de vizita si pentru ca te gandesti la mine.Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes