Paste "scoici" umplute cu carne si sos de rosii

Pastele acestea le-am adus din Italia.Mi-a placut tare mult cum arata:in afara de faptul ca sunt destul de mari sunt si colorate.Dupa ce le-am "confectionat" am mai descoperit inca o calitate............sunt delicios de bune.Din pacate nu am cumparat decat o singura punga iar la noi in supermarket nu am vazut.

Ingrediente
250 g paste "scoici" colorate
250 g carne de porc
150 g carne de vita
1 ceapa
2 rosii
1 ou
3-4 linguri pasta de rosii
ulei
patrunjel
rozmarin
Mod de preparare
Fierbem pastele in apa cu sare conform instructiunolor de pe pachet.Dupa ce au fiert , scurgem de apa si lasam sa se racoreasca.
Tocam carnea si apoi amestecam bine pentru o buna omogenizare.Separat intr-o tigaie punem ulei la incins si calim ceapa taiata marunt.Adaugam carnea , condimentam cu sare si piper si lasam pe foc pana cand se evapora apa pe care si-o lasa carnea.Amestecam din cand in cand .Adaugam pasta de rosii , amestecam si mai tinem pe foc inca circa 10 min. dupa care tragem de pe foc si lasam sa se racoreasca .
Adaugam oual , condimentam cu rozmarin si amestecam.
Urmeaza operatia de umplere a scoicilor.Deci, luam cu ajutorul unei linguri din compozitia de mai sus si umplem fiecare scoica in parte iar apoi le asezam intr-un vas uns cu putin ulei.Dupa ce toate scoicile sunt umplute si asezate in vas adaugam o cana de apa( apa nu trebuie sa depaseasca nivelul scoicilor ) acoperim vasul cu o folie de aluminiu si dam la cuptor pentru circa 20 min .
Scoatem din cuptor, indepartam folia si adaugam rosiile decojite si taiate cubulete mici, mici.Mai lasam la cuptor circa 10-15 min. de data aceasta fara a mai acoperi vasul.
Scoatem din cuptor , asezonam cu patrunjel verde si servim.



Pofta buna!

6 comentarii:

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes