Dovlecei umpluti cu branza ,la cuptor

Pentru ca imi plac dovleceii profit de gustul lor acuma vara
cat mai mult, folosind diverse retete.De aceasta data am "confectionat" o crema de branza cu care i-am umplut iar apoi i-am dat la cuptor pana prind deasupra o crusta maronie-roscata.
Ingrediente
2 dovlecei
350 g telemea  de vaca
3 linguri branza de vaci
2 linguri smantana
2 oua
sare
piper macinat
unt pentru uns tava
Mod de preparare
Spalam dovleceii si ii taiem in jumatate ,pe lungime.Cu ajutorul unei lingurite indepartam miezul .
Intr-o oala punem apa cu sare la fiert.Cand apa incepe sa clocoteasca oparim dovleceii circa 3-4 min. apoi cu ajutorul unei palete ii scoatem si ii lasam la scurs pana cand "confectionam" compozitia cu care urmeaza sa-i umplem.
Deci...................cu ajutorul unei furculite zdrobim branza(circa 300 g} si apoi o amestecam cu branza de vaci si smantana.
Amestecam.
Adaugam ouale pe rand,unul cate unul si amestecam de fiecare data pentru o buna omogenizare.
Adaugam piper macinat si daca este cazul (dupa gust) sare.
   Cu aceasta crema umplem  jumatatile de dovlecel..Deasupra radem branza ramasa.
   Ungem cu unt o tava si asezam dovleceii in ea.
Incingem cuptorul si dam tava cu dovlecei la cuptor...................tinem circa 30.min(dar asta depinde de  cuptorul fecaruia)
Scoatem din cuptor,lasam sa se racoreasca si putem servi.
Se pot servi atat calzi cat si reci .
Pot fi acompaniati de smantana.

                                                                          Pofta buna!

17 comentarii:

  1. Ce faini. Cred ca o sa pregatesc si eu mamei mele ceva de genul asta. seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu 2 dovlecei si restul ingredientelor. Maine dimineata confectionam!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata nemaipomenit de bine ! Iar eu inghit deja in sec.
    O toamna lunga si frumoasa sa ai !
    Te tzuc...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce buni si mi se par si dietetici,mmm:)te imbratisez:)

    RăspundețiȘtergere
  5. O nebunie!!! Imi plac branza si dovleceii nespus de mult, dar uite ca asa nu i-am combinat inca. Servesc masa la tine ca prea bine arata. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te astept cu mare drag Paula!
      Este o combinatie care mie imi place tare mult!
      Seara minunata sa ai!

      Ștergere
  6. Trebuie sa incerc si eu dovleceii cu branza. Tare bine arata ai tai
    Pup

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes