Pestisori crocanti

Deliciosi, deliciosi.......................au fost prinsi de George si au fost si mai deliciosi.................ha,ha,ha.

Ingrediente:
.500 g pestisori
.faina
.sare
.ulei pentru prajit
Mod de preparare :
Se curata,se spala bine, se lasa la scurs.Se sareaza dupa gust.Fiecare pestisor se da prin faina si se prajesc apoi in ulei incins.Se intorc pe amandoua partile .Se scot pe un servet absorbant.Ies foarte,foarte crocanti.
I-am servit cu mamaliguta si mujdei de usturoi.
Pofta buna!

4 comentarii:

  1. Desi sambata trecuta am facut peste, tot mi-e pofta de pestele tau...
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ajuns o cersetoare, dar asta e!
    Vreau si eu!.....ha, ha, ha....

    RăspundețiȘtergere
  3. Nely si noua ne place pestele tare mult........nu ma satur niciodata.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mari, trimit repede o portie......stiu ca iti place si tie pestele.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes