Mini tarte cu aluat frantuzesc


Ingrediente
1 pachet aluat frantuzesc
o mana fulgi de migdale
3 linguri cu miere
capsuni
faina
Mod de preparare
Aluatul de foietaj se lasa la desghetat apoi se desface usor si se intinde pe masa.Se presara cu putina faina si apoi cu ajutorul unui pahar se taie aluatul in forma de cerculete.
Intr-o tava punem hartie pergament,presaram putina faina si asezam cerculetele de aluat.Coacem pana se rumenesc apoi scoatem si lasam la racit.
Separat preparam un amestec din miere si fulgi de migdale.Amestecam bine.
Ungem fiecare cerculet copt cu acest amestec .
Drept mot punem cate o jumatate de capsuna si apoi dam la rece.
Serviti va rog................sunt delicioase.

Pofta buna!

12 comentarii:

  1. Medi, am luat si eu urma aromei asteia de capsuni, care nu stiam de unde vine, si... am ajuns in bucataria ta :). Super tarte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,Sylvia..........mie imi place tot ce este cu capsuni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Intradevar tare bune si foarte usor de "confectionat" ,Pansy.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tavi, ma bucura prezenta ta la mine in bucatarie............multumesc si te mai astept, oricand esti binevenit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine, imi imaginez ce crocante trebuie sa fie...
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daniela te pup si eu si-ti doresc o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Medi, ce bune trebuie sa fie....nu am mai mancat ceva dulce de mult..as lua d ela tine o tarta, mai ai?...te pupppp!

    RăspundețiȘtergere
  8. Diana, tu care faceai tot timpul praji......se pare ca serviciul te-a acaparat.Ma bucura tare mult vizita ta.Pup mult!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes