Piept de pui cu legume la cuptor


Ingrediente:
.2 piepti de pui
.1 morcov
.1 ardei gras rosu
.450 g amestec mazare cu porumb
.1 ceapa
.un pahar cu vin alb sec
.sos de soia
.ulei de masline
.cimbru uscat
.sare, piper
Mod de preparare:
Se indeparteaza pielea de pe pieptii de pui, se spala si se condimenteaza dupa gust cu sare, piper si cimbru uscat.Intr-un vas termorezistent asezam morcovul taiat rondele, ardeiul gras taiat fasii, amestecul de mazare cu porumb si ceapa pe care eu am crestat-o.Deasupra punem pieptul de pui si stropim totul cu ulei de masline si sos de soia.Adaugam vinul , putina apa si dam la cuptor.Din cand in cand stropim totul cu sosul din vas.Lasam pana cand sosul scade si atat carnea cat si legumele sunt bine facute.Servim cald.

Pofta buna!

11 comentarii:

  1. Delicios... Pui cu legume, mmmm! Super bun! Mersi

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare bun!Morcovul ne place mult langa o friptura la cuptor!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata frumos rumenit, aspectuos, super...

    RăspundețiȘtergere
  4. Medi draga mea scuze ca absentez la masa pusa de tine dar am o mie si o suta de probleme pe cap acum asta e singurul motiv. Cand am vazut poza asta mi-am zis ca ai intr-adevar maini de aur in bucatarie....si stiu ce vorbesc. Efectiv bucatele tale au culoare si viata, indiferent ce faci si asta e mare lucru si talent. Pupici din Franta si complimente, pentru tot ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  5. Miodrag, multumesc de vizita si comentariu.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sylvia, chiar ma intrebam ce este cu tine si nu stiu de ce nu pot intra la tine pe blog.Ca si tine imi place sa bucataresc si atunci tot ce fac ,fac cu drag , pun suflet.Nu fac cine stie ce preparate dar imi place sa fie si gustose dar si frumose.Si stiu ca si tu esti la fel.
    Te pup si te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce bunatate si ce bine arata!!!!pupici:*

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes