Ardei umpluti cu carne

Nu-i asa ca parca va este pofta de niste ardei umpluti?....................ei bine , sa stiti ca si mie imi este.

Ingrediente
1 kg carne de porc
12-14 ardei grasi
2 cepe
o mana de orez
3-4 rosii
30 g amidon alimentar
ulei
cimbru
o legatura patrunjel
sare,piper
Mod de preparare
Se toaca carnea si odata cu ea si ceapa.Se prepara apoi amestecul cu care vom umple ardeii:carnea tocata se amesteca cu orezul bine spalat,cimbrul,2-3 linguri de apa rece,jumatate din legatura de patrunjel si se condimenteaza dupa gust cu sare si piper.Se amesteca bine.
Separat se taie un capac in jurul coditei ardeilor si se curata de seminte.Se spala si apoi fiecare ardei in parte se umple cu compozitia de mai sus.Acoperim cu capacelul taiat.Asezam ardeii umpluti intr-o cratita in care am pus putin ulei si acoperim cu apa.Dam la cuptor iar intre timp preparam sosul pe care il vom turna peste ardei astfel:decojim rosiile , le dam prin razatoare , amestecam cu amidonul dizolvat in 50 ml apa si potrivim de sare.Cand ardeii sunt pe jumatate facuti turnam sosul si lasam la cuptor pana ce acestia se rumenesc frumos si sunt gata facuti.
Asezonam cu patrunjel verde taiat fin si servim ca atare sau cu smantana.
Pofta buna!

8 comentarii:

  1. Ce bunatate ai facut tu aici!
    Chiar azi ma gandeam ca n-am mai facut demult niste sarmale sau ardei umpluti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super prezentare, daca sant asa de gustosi ca in prezantare, vreu si eu...

    RăspundețiȘtergere
  3. medi la tine bate vant de vara !!!!mi-e dor si ardi umpluti si de vara.poate vine totusi primavara!

    RăspundețiȘtergere
  4. HA,HA,HAAAA,,,TI-AM FACUT POFTA,,,,,SI TU MIE CU CHECUL SARAT,ASA CA ASTAZI AM PRESTATA SI EU UNUL,,,,,,DELICIOASE MANCARURI,,,PUPP SI WEEKEND FRUMOS!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Miha, imi plac si sarmalele si ardeii .Pana faci tu te rog sa te servesti de la mine.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc,Miodrag!Te rog sa te servesti, sunt foarte buni.

    RăspundețiȘtergere
  7. Puuuuuuuuuuup si zile frumoase la sfarsit de saptamana Mirela!
    M-am delectat cu checul tau, tare bun.

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes