Rulouri crocante cu carnati

Merg foarte bine acompaniate de o halba cu bere.


  • Ingrediente
  • 1 pachet aluat foietaj
  • 12 bucati de carnati semi-afumati(se poate folosi si alt fel de carnati, dupa preferinta)
  • mustar
  • rozmarin
  • malai
  • 1 ou
Mod de preparare
Se lasa la desghetat foaia de foitaj(eu am cumparat dar se poate face si in casa), se intinde pe masa pe care am presarat putina faina si apoi se taie aluatul in forma de patrate.Fiecare patratel se unge cu putin mustar si se presara cu rozmarin..Carnatii se taie in doua si se infasoara in cate o bucata de aluat.Ungem cu ou batut si dam prin malai.Asezam rulourile intr-o tava in care am pus hartie de copt sau de aluminiu si dam la cuptor pana se rumenesc.Se scot din cuptor ,se aseaza pe un platou si se servesc drept aperitiv fie calde dar si reci sunt bune.

  • Pofta buna!

11 comentarii:

  1. ce fel usor de realizat si ce bun trebuie sa fie !

    RăspundețiȘtergere
  2. In sfarsit!!! Ma gandeam ca nu rezisti mult:))) Deja imi inchipui o halba cu bere si rulourile cu carnati!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine arata medi,la fel fac si eu aceste rulorui cu exceptia faptului ca pregatesc un aluat simplu,de casa.

    RăspundețiȘtergere
  4. O idee interesanta pentru un platou de sarbatoare.

    RăspundețiȘtergere
  5. simplu, usor, dar bogat aperitiv ;-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Miti, am aparut.....hahaha.........si nu cu mana goala.

    RăspundețiȘtergere
  7. Craita..............ufffffffffff......eu nu prea sunt prietena cu "confectionatul" aluaturilor si asta este motivul pentru care de cele mai multe ori cumpar.Daca ai fi mai aproape de mine asi apela la tine .....tu faci aluatul si eu restul .........hihihi..........Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes