Mancare de prune uscate cu afumatura

Aceasta mancare o facea mamaie cand eu eram copila.................eeeeeeeeeeee, multi ani au trecut de atunci.Din pacate nu am reteta ei, eram prea mica ca sa ma intereseze bucatareala.Stiu insa ca imi placea si avea o aroma deosebita.

Ingrediente
1 bucata de ciolan afumat dezosat(circa 600 g)
250-300 g prune uscate
2 cepe
ulei
2 linguri pasta de rosii
1 lingurita zahar brun
sare, piper
Mod de preparare
Ciolanul afumat se taie bucati potrivite si se pune intr-un vas cu apa si se da la foc.Se lasa sa dea in cateva clocote si apoi se scoate carnea pe o farfurie.
Ceapa se taie marunt si se caleste in ulei.Se adauga apoi bucatile de carne peste ceapa calita , se lasa circa 5-10 min. sa se rumeneasca putin  carnea , avand grija sa amestecam din cand in cand, iar apoi acoperim totul cu apa calduta.Condimentam cu sare si piper dupa gust si lasam la foc circa 1 ora pana cand carnea  este bine facuta.
Separat , intr-un vas se adauga prunele si apa cat sa le acopere .Se da la foc potrivit si se tine  pana cand prunele se inmoaie fara sa se sfarame.Scoatem prunele cu ajutorul unei spumiere si le adaugam in vasul cu carne.
Adaugam si pasta de rosii, indulcim cu zahar si mai lasam  sa dea in cateva clocote.Tragem de pe foc.
Servim calda asezonata cu patrunjel verde.
Pofta buna!

10 comentarii:

  1. Nu am incercat pana acum prunele uscate in mancare, desi ma tenteaza o reteta marocana de mult timp...mancarica ta arata foarte interesant! Pupici si weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. O bunatate cu afumatura...sa tot mananci !
    weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, cat de buna trebuie sa fie! pe bune ca mi-ai facut o pofta!!!!!!!!!! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. super buna ! mamaia ta era ardeleanca ?

    RăspundețiȘtergere
  5. blogul meu se numeste http://army-moon.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina este pentru prima data cand gatesc si eu aceasta mancarica.A iesit foarte buna dar parca mai buna era a bunicii.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nely, te servesc cu o portie, ce zici?

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes