Tortellini cu prosciutto in sos de rosii


Aveam o punga cu tortellini uitata undeva prin frigider pe care o tot dadeam de colo pana colo pana cand mai zilele trecute mi-am zis ca ar fi cazul sa fac ceva cu ea............cum bine stiti nu sunt fan paste dar din cand in cand parca nu ar strica sa-mi fac pofta cu o portie.............zis si facut mai ales ca la aceste paste nu trebuie sa muncesti prea mult............hahaha.Si pentru ca mama tocmai "confectionase" niste suc de rosii am gasit repede solutia.........voi face tortellini cu prosciutto in sos de rosii.



Ingrediente
250 g tortellini cu prosciutto
2 linguri ulei de masline
2-3 catei de usturoi
1 cana si jumatate cu suc de rosii proaspat preparat
marar verde
oregano
1 plic Maggi Ideea zilei penne
sare
piper macinat
Mod de preparare
Fierbem pastele in apa cu sare conform instructiunilor de pe ambalaj.
Taiem usturoiul rondele subtiri si il calmi in ulei incins.Adaugam sucul de rosii,potrivim de sare si piper , condimentam cu oregano si Maggi ideea zilei penne si lasam sa fiarba la foc mic pana cand sosul scade.
Intre timp scurgem pastele de apa in care au fiert,le trecem printr-un jet de apa rece si cand sosul este gata  il adaugam peste paste.Amestecam bine si servim calde ,asezonate cu marar verde.Le putem servi presarand parmezan ras peste ele dar eu le-am preferat fara..

Pofta buna!

16 comentarii:

  1. O prezentare de nota maxima!!!
    Imi place mult.
    Te pup Medi;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. O reteta simpla, rapida si delicioasa!Buna de tinut minte pentru seri aglomerate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicioase sunt! Mi-e dor de paste....Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt tare buni ! Cand vezi poza iti vine pofta de tortellini. Prefer tortellini cu sos decat cu supa. Imi place ce ai raspuns la leapsa.
    o duminica placuta..te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooooooooooooooo...........ma bucur tare mult ca iti place Angelica.
    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da Miky e buna si cand nu prea ai chef de stat prea mult in bucatarie.
    Multumesc de comentariu si vizita!
    Te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nico, ma bucur ca ai citit leapsa si ma bucur ca ti-a si placut.
    Sincera sa fiu eu nu am facut si nici nu am mancat supa cu tortellini,dar mi-ai dat o idee si o sa incerc.
    Dupa- amiaza minunata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Medi, ce bine arata, lasa-mi mie portia asta!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes