Porc Cacciatore

Porc Cacciatore sau ........porc vanatoresc.
O reteta clasic italieneasca cunoscuta in special in regiunile din nordul Italiei.
Aceasta nu este reteta originala dar va asigur ca si aceasta varianta este un deliciu.

Ingrediente
750 g cuburi pulpa de porc
1 ceapa
2 morcovi
2-3  catei usturoi
1/4 telina
 rozmarin uscat
1 pahar cu vin rosu
400 g pulpa de rosii
o cana supa de carne sau apa
sare
piper macinat
ulei pentru prajit
Mod de preparare
Se spala carnea  apoi o  stergem cu un prosop de bucatarie.
Se condimenteaza cu sare si piper.
Incingem ulei intr-o tigaie si prajim bucatile de carne pe ambele parti, pana ce acestea sunt bine patrunse.Cand sunt gata se scot pe o farfurie.
Ne ocupam de legume......le curatam,le spalam si apoi trecem la taierea lor..........ceapa o taiem marunt,morcovul il dam prin razatoare , telina  o taiem cubulete mici iar usturoiul il taiem felii subtiri.
In uleiul ramas de la prajirea carnii adaugam legumele de mai sus.Condimentam cu sare si piper si lasam la calit circa 5 min.Adaugam carnea  dupa care "imbatam" totul cu un pahar cu vin rosu  si lasam pana ce acesta se evapora.Adaugam rosiile taiate cubulete mici si supa de carne.(este de preferat ca supa sa acopere bucatile de carne).Condimentam cu sare,piper si rosmarin,acoperim cu un capac si se lasa sa fiarba inabusit  pana cand sosul scade.Daca sosul scade prea mult, mai putem adauga supa/apa.
Cand totul este gata tragem de pe foc si putem servi alaturi de o garnitura.Reteta originala foloseste drept  garnitura  pastele dar parerea mea este ca putem servi cu orice alta garnitura.
Pofta buna!

8 comentarii:

  1. O minunatie Medi draga.......
    Am facut si eu din carne de pui si parca si acum simt aroma rozmarinului imbalsamat in vin.
    O seara minunata !
    Te tzuc ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Initial am vrut sa fac si eu cu carne de pui numai ca aveam la indemana carne de porc si atunci am optat pentru aceasta varianta.Intradevar combinatia vin-rosmarin este una care imi place tare mult.
      Seara minunata si pup!

      Ștergere
  2. Daca imi place puiul sigur imi place si porcul pregatit in acest mod. Seara frumoasa, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi-am zis si eu..........daca imi place porcul cu siguranta imi va place si puiul.
      Si tie o seara minunata!Pup!

      Ștergere
  3. Cacciatore, vanatoresc sau cum o fi, e bun rau!!! Si ma invit maine la pranz!! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Medi, sunt sigura ca e o delicatesa. Cu prima ocazie il prepar si eu. Aduce, usor, pe ici pe colo, cu boeuf bourguignon. Doar putin! Abia astept sa-l degust!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doina, nu am "confectionat niciodata boeuf bourguignon dar este in plan.Multumesc de vizita!Pup si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes