Mancare de dovlecei cu pulpa de curcan ,in sos de rosii

  Ce sa fac ,ce sa fac de mancare?Si cum imi plac dovleceii si cum  demult nu mai mancasem, mi-am zis ca o mancarica cu dovlecei si ceva carne ar fi binevenita!Si sa stiti ca a fost!

Ingrediente
1 pulpa de curcan dezosata
2 dovlecei 
3 cepe mici
100 ml vin alb
1 lingurita cimbru
2 foi de dafin
2 catei de usturoi
2 linguri ulei de masline
o cana suc de rosii
sare
piper macinat
Mod de preparare
Taiem carnea cubulete.
Punem uleiul la incins si adaugam carnea pe care am condimentat-o cu sare.O lasam sa se rumeneasca frumos pe toate partile si apoi o scoatem din tigaie pe o farfurie.
In uleiul in care am rumenit carnea sotam ceapa taiata marunt si cei doi catei de usturoi (taiati in jumatate) timp de 2-3 min. Scoatem usturoiul și adăugăm cubulețele de carne rumenite. Turnam vinul și adaugam apa cât sa acopere carnea și lasam la foc potrivit pana când întra ușor furculița în carne. E timpul sa adaugam dovlecii taiati rondele groase de circa 2-3 cm. Lăsăm sa fiarbă la foc potrivit circa 8-10 min. după care adaugam sucul de roșii. 
Adaugam si cimbrul,foile de dafin si condimentam dupa gust cu sare si piper.
Lasam sa dea in cateva clocote, sa mai scadă sosul si apoi luam de pe foc si asezonam cu patrunjel(este de preferat verde insa eu nu am avut decat uscat).
Servim calda!
Va invit la masa si va spun pofta buna!

10 comentarii:

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes