La multi ani,MAMA!

La multi ani,MAMA!

Cel dintai cuvant....MAMA!
Mi.ai dat viata,mi.ai vegheat somnul,m.ai crescut cu dragoste de mama, ai plans la neimplinirile mele, te.ai bucurat alaturi de mine la bucuriile mele, impartasim impreuna si cele bune si cele mai putin bune......imi esti mama,imi esti prietena,esti fiinta pe care o iubesc si o ador enorm.....te IUBESC si ma IUBESTI.
Ma culc cu gandul la tine,ma trezesc cu gandul la tine!
Cuvintele sunt prea putine si mult prea mici ca sa.ti spun ce simt pentru tine.....dar,nici nu trebuie sa.ti spun pentru ca tu stii,pentru ca tu simti.
Astazi de ziua ta tin sa.ti multumesc pentru tot ceea ce ai facut si faci pentru mine si sa.ti urez ani multi sanatosi si frumosi!
Te pup si te imbratisez mama mea cea mai draga, cea mai scumpa,cea mai frumoasa,vesnic tanara!

La multi ani!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes