Prajitura cu branza dulce si stafide Mirela

Mda......imi plac tare mult prajiturile cu branza dulce.
Am mancat aceasta prajitura la o prietena  si mi.a placut asa de mult ca i.am cerut imediat reteta si tot asa de imediat.....hihihi.....m.am pus pe treaba.
Mirela,prietena mea a numit.o ....prajitura cu branza dulce si stafide asa ca si eu i.am dat aceelasi nume.......dar ce mai conteaza cum o cheama.....hihihi.....important este ca este buna, ca nu te mai saturi mancand.

Ingrediente
Pentru aluat
6 oua
16 linguri zahar
2 plicuri zahar vanilat
16 linguri ulei
o lingura coaja rasa de lamaie
1 fiola esenta de rom
1 praf de copt
100 g smantana
1 cana faina
1 lingura zeama de lamaie
un praf de sare
Pentru umplutura
1 kg branza de vaci
100 g smantana
4oua
2 plicuri zahar vanilat
1 fiola esenta de rom
1 cana zahar
2 linguri gris
150 g stafide
coaja rasa de la o lamaie mica
un praf de sare
Mai avem nevoie
unt pentru uns tava
zahar pudra pentru pudrat
Tin sa precizez ca am folosit drept masura pentru faina si zahar o cana de ceai de 250 ml.
Mod de preparare
Mixam ouale cu zaharul si zaharul vanilat.
Adaugam uleiul putin cate putin apoi incorporam smantana.
Adaugam apoi coaja rasa de lamaie si esenta de rom.
Cernem faina , o amestecam cu sarea si  incorporam in amestecul de mai sus amestecand cu o lingura de lemn de sus in jos.
Dizolvam praful de copt in zeama de lamaie si il adaugam si pe el in compozitie.
Ungem o tava(30/24)cu unt si o tapetam cu hartie de copt si punem in ea jumatate din compozitia de mai sus.
Dam la cuptorul preincalzit ,la 180 grade timp de 8-10 min.
Scoatem din cuptor.
Pregatim umplutura.......batem bine ouale cu praful de sare apoi adaugam  rand pe rand branza de vaci,smantana,zaharul,zaharul vanilat,esenta de rom ,coaja rasa de lamaie,grisul si stafidele.
Amestecam bine ,cu lingura de lemn,  pentru o buna omogenizare.
Turnam aceasta umplutura peste aluatul din tava.
Peste umplutura turnam cealalta jumatate de aluat.
Dam la cuptorul preincalzit,la 180 grade, timp de aproximativ 40 min.
Prajitura trebuie sa fie  rumena si bine facuta(facem testul scobitorii).
Scoatem din cuptor,lasam sa se raceasca ,pudram cu zahar pudra si apoi taiem.
Va asigur ca este delicioasa si va astept cu drag sa o savuram impreuna!
Pofta buna!



4 comentarii:

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes