Supa de curcan

Am cumparat un curcam de aproximativ 8 kg crescut la tara.
Mi-am zis ca o supa este binevenita si sa stiti ca am avut mare dreptate.
Pentru supa am folosit o pulpa,pe care dupa ce am fiert-o am scos.o si am folosit.o la o salata cu legume.
A rezultat o supa foarte gustoasa, galbena  si grasa.

Ingrediente
1 buc pulpa de curcan
1 ceapa
2 morcovi
1 buc pastarnac
1/4 telina
sare
1 ardei iute mic uscat
piper boabe
patrunjel verde
taitei
1 cub maggi gaina
Mod de preparare
Spalam carnea si o punem la fiert in apa rece cu sare.(pulpa am taiat.o in doua bucati).
Cand incepe sa fiarba dam focul pe mic si spumam bine.
#Nu aruncam prima apa...in felul acesta supa nu isi pierde din savoare,din gust.
Adaugam boabele de piper si lasam la fiert .
Cat supa fierbe ne ocupam de zarzavat......il spalam, il curatam.
Cand carnea este pe jumatate fiarta adaugam legumele.....ceapa intreaga,morcovul,pastarnacul si telina taiate bastonase.
Adaugam cubul maggi gaina.
Condimentam dupa gust cu sare si ardei iute uscat, taiat marunt.
Lasam la foc potrivit pana cand totul este bine fiert.
#Spumam ori de cate ori este nevoie iar daca este cazul stergem cu un servetel de bucatarie umed marginile oalei.
Strecuram supa.
Asezam deasupra unei oale goale o strecuratoare(eventual captusita cu in tifon).In oala ramane supa iar in strecuratoare carnea si zarzavaturile.
Carnea asa cum am spus mai sus am folosit.o pentru o salata iar legumele se pot adauga din nou in supa.
Punem supa din nou pe foc si o dam in cateva clocote.
Separat fierbem taiteii conform instructiunilor de pe cutie.
Cand sunt gata fierti ii strecuram si ii trecem pe sub in jet de apa rece.
Adaugam taiteii fierti in supa si servim fierbinte impreuna cu legumele(eu am adaugat   numai morcovul)si asezonam  cu patrunjel verde tocat.

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes