Inghetata cu cacao si nuci

Ingrediente
500 ml lapte
3 oua
175 g zahar
3-4 linguri cacao
o mana nuci prajite
esenta de rom
Mod de preparare
Se da laptele in clocot, se adauga zaharul si se tine pe foc pana cand acesta se dizolva.Se trage de pe foc , se lasa sa se racoreasca putin si se rastoarna intr-un vas mai inalt.Se adauga cacao si ouale si se mixeaza bine dupa care amestecul se rastoarna inapoi in vasul in care am fiert laptele,se mai pune putin pe foc fara sa dea in clocot, doar sa se incalzeasca.


Se adauga esenta de rom, nucile prajite in cuptor si apoi macinate
si se amesteca bine.
Se repartizeaza in cupe(eu am folosit forme de briose), se lasa sa se raceasca si apoi se da la frigider.
Se serveste presarata cu nuci prajite si macinate.

Pofta buna!

4 comentarii:

  1. Maria....este inghetata mea preferata!Daca mai pui si bucatele de ciocolata prin ea......imi ploua in gura!
    Bine te-am regasit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Janet , ma bucura vizita ta ......cu bucatele de cioco cred ca este grozava.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce pofta mi-ai facut!chiar de e frig pe la noi,cred ca am sa o incerc si eu!pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Geta , eu am facut-o asta vara insa numai acuma am reusit sa postez.Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes