Friptura din pulpa de porc inabusita ,cu garnitura de cartofi

O friptura cu care iti poti incanta atat musafirii cat si sotul...................)))))

Ingrediente
1 bucata pulpa de porc de circa 1 kg
ulei
4-5 catei de usturoi
ierburi de Provence
5-6 cartofi
boia de ardei
sare,piper
Mod de preparare
Spalam carnea, indepartam pielitele, o lasam la scurs si apoi o condimentam dupa gust cu sare,piper si ierburi de Provence.Intr-o tigaie in care am incins uleiul frigem carnea pe ambele parti circa 10 -15 min.pana se rumeneste.
Adaugam apoi 1 cana cu apa ,acoperim vasul si lasam la foc circa 45-50 min.dupa care adaugam cartofii curatati si apoi taiati in sferturi sau jumatati si condimentati cu sare,piper si boia.Curatam si usturoiul si adaugam si cateii intregi.Acoperim vasul si lasam la foc inca circa 30 min.avand grija ca din cand in cand sa mai intoarcem bucata de carne de pe o parte pe alta si daca este cazul sa mai adaugam apa.Carnea trebuie sa se fragezeasca si sa fie bine patrunsa iar zeama sa scada in totalitate.
Lasam sa se racoreasca si apoi taiem friptura felii potrivite pe care le asezam pe un platou fierbinte alaturi degarnitura de cartofi.
Merge minunat de bine acompaniata de un pahar cu vin.

Va invit la masa si va doresc pofta buna!

29 comentarii:

  1. Trebuie sa fie delicios! O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. wow.. ce sectiune apetisanta :) Eu una ma servesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai cui nu ii place o asemenea friptura?Si cartofeii cu mirodeniile astea cred ca sunt minunati!

    RăspundețiȘtergere
  4. Medi, am ajuns prima, chiar la timp, deci pot sa ma servesc?
    Foarte frumos arata fripturica ta, te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Delicioasa, Maria!cui nu i-ar merge la suflet asa ceva?Ce sa mai vb de stomac...

    RăspundețiȘtergere
  6. Carnea ca virgula carnea, dar cartofii aia arata extraordinar...abia am terminat micul dejun si mi s-a facut un gol in stomac :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Am venit la masa....ma primesti? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe mine sigur m-ai incantat.Arata tare bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, da, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sant aici nu mai striga!!:))))arata imbietoare rau de tot....

    RăspundețiȘtergere
  10. Delicioasa!!! Iubesc la nebunie "leguma asta"!!! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am sosit si eu la masa. Mai e vreo portie?

    RăspundețiȘtergere
  12. precis nu mai este,dar tare bine arata sectiunea

    RăspundețiȘtergere
  13. Livia, multumesc!Si tie o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  14. Te rog sa te servesti,Alexa!Ma bucura vizita ta si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  15. Teo,te astept si pe tine la masa.Pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  16. Lenutica,cum sa nu?Dar sa stii ca nu esti prima,altii ti-au luat-o inainte,dar este suficienta mancare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Smaranda, multumesc de vizita si comentarie!

    RăspundețiȘtergere
  18. Aziz, ce bine imi pare ca m-ai auzit cand te-am strigat.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma bucur ca ti-a placut Dia si ma bucura si vizita ta.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Hihihi..........Licuta , nu-i asa ca-i buna?

    RăspundețiȘtergere
  21. Alexandria este si pentru tine draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  22. Miti, eu te astept la masa ,am pastrat si pentru tine,nu-ti face griji ca nu mai este.

    RăspundețiȘtergere
  23. Medi la cum arata fripturica ta cred ca ati mancat..."usor" si ti-ai incantat musafirii !!!
    Te tzuc Medi si felicitari.
    No shiii....?

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes