Osso bucco milanez

Acest preparat(asa cum spune de altfel si denumirea) este unul traditional milanez si ................pe cuvant de onaore ..................este un adevarat deliciu.De obicei este acompaniat de un Risotto alla milanese si un dressing uscat.Eu am preferat insa o garnitura de cartofi natur.
Sincera sa fiu dureaza ceva timp insa la final nu v-eti regreta timpul stat in bucatarie.

Haideti sa vedem de ce avem nevoie.
Ingrediente
4 buc rasol de vita
faina
cateva linguri ulei de masline in care sa rumenim cotletele
unt cat o nuca
2 cepe
1 pastarnac
2 morcovi
1 ardei gras rosu
3 rosii
1-2 linguri pasta de tomate
2 catei de usturoi
patrunjel verde
2-3 foi de dafin
1 pahar cu vin alb demi-sec
circa 500 ml  supa de vita
sare
piper macinat
piper boabe
Mod de preparare
Spalam bucatile de carne , le stergem bine cu un prosop absorbant,le condimentam cu sare si piper   dupa care le dam pe rand prin faina.Le scuturam usor de excesul de faina .Intr-un vas de tuci topim untul in uleiul de masline si adaugam rasoalele pe care le rumenim cateva minute (2-3)pe ambele parti.
In acest  timp ne putem ocupa de legume...............le curatam pe fiecare in parte, le spalam si apoi le taiem....................ceapa o taiem marunt, morcovul si pastarnacul rondele si ardeiul gras cubulete mai mari.
Cand bucatile de carne sunt frumos rumenite pe ambele parti le scoatem pe o farfurie iar in  acelasi vas punem la calit mai intai ceapa ,apoi adaugam morcovul,pastarnacul si mai apoi ardeiul gras.Spre final adaugam si 2 catei de usturoi taiati  feliute subtiri .

                                                                                             





Cand totul este bine calit adaugam vinul, foile de dafin si  cateva boabe de piper.Lasam circa 5-7 min la fiert la foc potrivit.
dupa care adaugam bucatile de carne rumenite mai devreme,  supa de vita  si condimentam dupa gust cu sare si piper macinat.Acoperim vasul cu un capac  si lasam sa fiarba la foc mic circa o ora si jumatate/doua, avand grija ca din cand in cand sa mai amestecam in mancare.
 Pe la jumatatea timpului de fierbere adaugam rosiile curatate de coaja  si taiate cubulete cat si pasta de tomate.
La final trebuie sa avem o carne foarte  frageda in care sa intre cu usurinta furculita si sa se desprinda foarte usor de pe os.Asezonam cu patrunjel verde taiat marunt 
si servim pe un pat de Risotto alla milaneseesi presaram deasupra gremolata...........asa spune reteta !!!.....dar noi am servit cu cartofi natur drept garnitura.

Sa inchidem ochii , sa ne imaginam ca suntem la Milano si ca manacam un Ossobucco...........ei ce spuneti?..........sau mai bine va astept la mine la masa!

Pofta buna si o seara minunata va doresc!


16 comentarii:

  1. Un rasfat pentru week-end e acest preparat.Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce foame m-a luat!! Deliciosss arata!! Ma invit la masa!

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am preparat asa ceva..si taaare mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana este pentru prima data cand gatesc asa ceva si mi-a placut teribil de mult si mie.

      Ștergere
  4. Arata tare apetisant si cred ca e tare gustos!!!Yummy!Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Licuta,merita testata reteta .........crede-ma pe cuvant te rog!
      Pup!

      Ștergere
  5. Delicios,atat de delicios incat la mine n-a apucat sedinta foto::)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult, eu nu l-am facut inca dar l-am mancat la prieteni. Bun!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Intradevar si mie mi-a placut tare mult,este pentru prima data cand il "confectionez".
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes