Painici pufoase cu cascaval si rosmarin

Calde sau reci va asigur ca sunt la fel de delicioase.
Merg foarte bine acompaniate de un pahar cu lapte sau o cana cu iaurt.


Ingrediente
650 g faina
330 ml apa
1 lingurita cu sare
1 lingurita cu zahar
2 linguri ulei de masline
2 lingurite drojdie uscata
2 galbenusuri pentru uns
rosmarin
cascaval ras
Mod de preparare
Aluatul l-am facut la masina.Am pus in cuva masinii ingredientele in urmatoarea ordine:zahar,sare,ulei,apa,faina,drojdie.Selectam programul pentru aluat.La finalul programului scoatem aluatul intr-un vas in care am presarat putina faina ,il acoperim cu un prosop de bucatarie  si il tinem la cald pana cand acesta isi dubleaza volumul.
Ungem mainile cu ulei si modelam din aluat  bilute de dimensiunea unei mandarine.Cu ajutorul unui sucitor intindem fiecare biluta intr-o foaie de circa 10 cm diametru. Putem aseza painicile astfel formate pe toate intr-o tava sau fiecare painica in cate o forma asa cum am facut-o eu.Atat tava cat si formele le tapetam cu faina.
Cu ajutorul lamei unui cutit facem crestarturi in aluat dar nu foarte adanci sub  forma de patratele.
Lasam la crescut.
Batem bine galbenusurile si cu ajutorul unei pensule ungem painicile.
Presaram pe fiecare painica in parte cascaval ras si rosmarin.

Dam la cuptor pentru circa 20 min ..................painicile trebuie sa fie bine facute si frumos rumenite.                                                                         


Pofta buna!


16 comentarii:

  1. Ma cam tenteaza si tare imi vin sa rup o bucatica asa virtual macar..Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca te tenteaza eu zic sa nu te abtii si sa rupi o bucatica.
      Pup draga mea!

      Ștergere
  2. tare frumoase si gustoase painicile astea,. merg perfect la micul dejun sau o gustarica ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai de mine ce pufosenii! O sa salvez reteta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai testat reteta ?.............sper sa-ti placa,mie mi-au placut tare mult.

      Ștergere
  4. Ce-mi ploua in gura... :))
    La Multi Ani scumpa doamna!!!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca cu intarziere iti spun si eu LA MULTI ANI,scumpa mea!
      Multumesc!

      Ștergere
  5. Cred ca sunt tare gustoase!! La multi pt 8 Martie... cu intarziere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu intarziere spun si eu ..............multumesc,Cristina!
      La multi ani si pentru tine!

      Ștergere
  6. Apetisante mai sunt! Sa ai o primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bune tare de tot!!pup si o saptamana usoara!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca ai facut asa pufosenii de painici, vin si eu la masa!!!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes