Cea de-a saptea intalneala a gustoaselor/Bran 2015(2)

Start, sambata 18 iulie 2015.
Dupa micul dejun plecam in plimbare.Unde?.......Raspunsul este.....la Cheile Gradistei.

   Ne delectam cu frumusetile de care suntem inconjurati!








   Hahaha.....astia mici au inceput scoala:))

   Priviri!
  La fel!
    Oare spre ce priveau?
   Alte priviri!
Cu siguranta o cautau cu privirea pe Delia!

    Va pupam din mers!


   Se pare ca anul acesta se poarta rosul;))

   





         Sudanezul nostru poarta ie!













 









    La un suc,la o cafea,la o bere,o apa......dupa preferinte;))







   Plecam ,ne luam ramas bun de la zona.
   Acasa(la Predelut) urma sa ne astepte prieteni dragi.
   Bine ati sosit  Tania si al tau sot!
    Vila Pinul,o locatie de suflet unde am petrecut ani de-a randul clipe de neuitat alaturi de nasii nostrii dragi si prieteni!  
Acum alaturi de, gustosi!

    Adunareeeeeeeeeeeeeeeea!







   S'acum la treaba;))
   Pe locuri,fiti gata.....foooooooooooooooooc!
   S-au impartit treburile....hihihi.



   Dupa cum puteti observa se lucreaza la lumina reflectoarelor:)):)):))



    Mmm....ce bine arata si ce bine miroase!
    Noi ,ca fetilii....hihihi.



   Vine,vine!


   Pofta buna!



    Portia de ras:))


   Tarziu in noapte s.a terminat petrecerea !
   Duminica 19 iulie.....o noua zi....o zi scurta!
   Dupa-micul dejun  am batut in retragere......fiecare a plecat spre casele lor!
   Drum bun,tuturor!
   Am bifat si cea de.a saptea intalneala a gustoaselor!
   La anul urmeaza a opta.....sa fim sanatosi si sa ne revedem cu bine!
  PS.....pentru ca de data aceasta am facut foarte putine  poze am folosit in postarile mele pe cele facute de Anca,Delia,Fernando si Alina carora le multumesc mult!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes