Salata de paste cu naut,andive si piept de pui

Imi place teribil de mult maioneza.....asi manca maioneza pe paine....hihihi.
Nemaipunand la socoteala ca imi plac si ingredientele folosite....si aici ma refer la naut si andive in mos special.
Dupa paste nu ma dau eu in vant dar in combinatia asta pot spune ca sunt delicioase,iar pastele Deluxe sunt inradevar bune.

Ingrediente
400 g naut fiert
200 g paste(eu am folosit niste paste din gama Deluxe care au avut atasate de ambalaj o punguta cu un amestec de condimente)
1 buc andiva
1 buc piept de pui(unul mai mic)
1 legatura patrunjel verde
2-3 linguri cu maioneza
sare
Mod de preparare
Scurgem nautul de apa.
Fierbem pastele conform instructiunilor de pe ambalaj.Eu le-am fiert in apa si am adaugat o lingurita de condimente din punguta.
Scurgem pastele de apa si le lasam sa se raceasca.
Pieptul de pui il spalam ,il uscam prin tamponarea cu un servet de bucatarie si apoi il taiem in jumatate si il frigem.Dupa ce il lasam sa se raceasca il rupem fasiute sau il taiem cubulete.
Taiem andiva.
Taiem marunt patrunjelul.
Intr-un bol amestecam nautul,pastele,andiva,fasiile de piept de pui si patrunjelul verde.
Condimentam dupa gust cu sare.
Incorporam maioneza lingura cu lingura si amesctecam bine.
Asezam salata in boluri mai mici si decoram cu mini rosii.

Pofta buna!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes