Aperitiv Dobos cu sunca si cascaval

Ca sa.mi fie mai usor si pentru ca feliile de sunca si cascaval sa fie bine feliate am preferat sa cumpar atat sunca cat si cascavalul deja feliate.Va recomand si voua sa faceti la fel in cazul in care nu aveti un feliator acasa.
Eu am folosit un unt sarat asa ca nu am mai folosit sare.Untul trebuie sa fie la temperatura camerei astfel incat sa se intinda bine.

Ingrediente
150  g cascaval
150 sunca presata
circa 40-50 g unt
sare....la nevoie
#Cantitatile de ingrediente(ma refer la sunca si la cascaval este in functie de inaltimea pe care doriti sa o aiba aperitivul vostru).
Pentru decor
Aperifrais Provence(aperitive de branza de la Delaco)
Mod de preparare
Punem pe un blat ,folie alimentara.
Asezam prima felie de cascaval pe care o ungem cu un strat subtiere de unt.
Asezam peste felia de cascaval unsa cu unt ,felia de sunca.
Urmeaza o noua felie de cascaval pe care o ungem cu unt.
Apoi sunca.
Si tot asa pana terminam cu feliile de cascaval si sunca.
Avem grija ca ultima felie sa fie una de cascaval.
Se preseaza usor cu mana dupa care se inveleste in folie si se da la frigider pentru circa 2-3 ore.
Scoatem din frigider si cu ajutorul unui cutit bine ascutit indepartam marginile neuniforme dupa care portionam sub forma de patratele.

Decoram cu Aperifrais Provence.
Pofta buna!





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes