Crema de branza cu castravete verde

Ufffffffffffffff...............am trecut de postarea cu numarul 400 si de-abia acuma am sesizat...............asta este, noi sa fim sanatosi nu-i asa?
Aceasta reteta mi-a spus-o  comisarul Carare , prietenul nostru de la Galati pe care l-ati cunoscut de cand am postat postul cu vacanta la mare.Astazi familia Carare a plecat impreuna cu familia Axente in vacanta , asa ca tin sa le spun si pe aceasta cale vacanta placuta(daca eram si noi era si mai placuta, nu-i asa?..................hihihi) .Va pup pe toti si astept cu nerabdare impresii si poze de vacanta.
Dar sa revenim la oile noastre, da?Este o  reteta foarte simpla dar tare buna ,care merge de minune acuma vara dupa ce o tinem  la frigider.
Ingrediente
200 g branza de vaci
100 g branza de oaie(se poate folosi orice altfel de branza)
3 linguri cu smantana
2-3 castraveciori cornison
2 fire de ceapa verde
patrunjel verde( mult mai bine cred ca ar merge cu marar numai ca eu nu am avut in casa si atunci l-am inlocuit cu patrunjel)
sare

Mod de preparare
Intr-un bol mixam bine branza de vaci cu branza de oaie,smantana, ceapa si patrunjelul taiate ambele marunt.Potrivim de sare dupa gustul fiecaruia(eu una nu am mai pus sare pentru ca nu a mai fost nevoie).
Indepartam coaja de pe castraveti si ii taiem cubulete mici.Ii lasam putin la scurs intr-o sita dupa care ii adaugam  in crema de branza.Amestecam, de data aceasta cu o lingura , astfel incat castravetii sa nu se zdrobeasca.
Lasam circa o ora la rece dupa care servin cu paine prajita.
Pofta buna!

6 comentarii:

  1. Da, asta da sos racoros si tare bun! imi place ca ai combinat branza.. eu sunt fan branza de oaie!! Ma gandesc acu la porcul meu.. ce paine prajita.. ca l-as fi mancat si pe porc cu sosul asta alaturi ;) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte delicioasa pasta de branza...felicitari ptr 400 de postari si la cat mai multe! weekend placut

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicios arata !!!!felicitari pentru peste 400 de postari ! Sylvia

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaaaaaaaaaaaaaaa,Antonina si mie imi place branza de oaie.Hai tu dai porcu si eu sosul, ce zici?..............hihihi.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc draga Miti! O saptamana frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes