Pulpa de curcan in sos de unt si rosmarin

Sunteti in pana de idei?..........sunteti in pana de timp?...........va place carnea de curcan?...............aveti o bucata de carne de curcan prin congelator si nu stiti ce sa faceti din ea?..............nu va faceti insa griji daca in loc de carne de curcan aveti carne de pui...........poate fi inlocuita deci si merge la fel de bine la "confectionarea" acestui preparat atat pulpa de pui cat si pieptul.
In concluzie tot ce va pot spune este ca acest sos face "casa buna" cu orice fel de carnea de pasare.
Este un sos in care rosmarinul,patrunjelul  si vinul ii dau o aroma aparte.Si daca mai adaugam si putin usturoi(dar nu este absolut necesar) atunci va asigur ca  va v-eti linge degetele .
Si acum, hai la treaba...............sa vedem despre ce este vorba deci si ce putem face dintr-o bucata de pulpa de curcan.
 Ingrediente
1 pulpa de curcan
75 g unt
2 crengute rosmarin proaspat
cateva fire de patrunjel verde
1 ardei iute mic
2 catei de usturoi
o cana cu vin alb demi-sec
sare
piper macinat
Mod de preparare 
Transam  pulpa de curcan in fileuri subtiri .Condimentam cu sare si piper macinat.
Intr-o tigaie punem untul la topit si adaugam fileurile de carne.Lasam pana cand carnea devine usor rumena avand grija sa o  intoarcem de pe o parte pe alta.
Scoatem carnea pe o farfurie si o acoperim pentru a sta calda.




 

 In tigaia cu unt in care am rumenit carnea adaugam firele de rosmarin(eu le-am adaugat intregi dar le puteti taia bucati mici  daca doriti),usturoiul si ardeiul iute taiate rondele subtiri si patrunjelul taiat fin.
Lasam la foc potrivit sa dea in cateva clocote dupa care adaugam vinul si lasam pana cand  sosul scade la jumatate.Condimentam dupa gust cu sare si piper.
Pentru servire asezam bucatile de carne pe o farfurie ,le stropim cu sosul de mai sus si..................pofta buna!
Putem acompania friptura cu o garnitura sau ...........mai simplu .........cu o salata.Si neaparat un pahar cu vin!
                                                                   Cine vine la masa?

14 comentarii:

  1. Curcanul tau este foarte bun! Tot curcan fac si eu in week-end!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poza finala e mai mult decat apetisanta! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Grozava reteta si foarte apetisanta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine suns!!.. Cred ca e si delicios!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felis, draga mea imi era dor de tine!Ce faci,cum esti?Ma bucura vizita ta!Multumesc frumos!

      Ștergere
  5. Gata m-ai convins....vin la tine la masa Medi draga !Taaaaaare fain mai arata si ...parca am si simtit aroma.
    Am si eu o pulpa de curcan pentru azi si familia a zis "frigarui" , dar tu ai venit cu bunaciunea asta asa ca acum stau in cumpana......
    Weekend placut sa ai, te tzuc fata draga !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut........pana la urma ai facut frigarui ,dar lasa ca nu este timpul pierdut si pentru acest preparat.
      Seara minunata si buna!

      Ștergere
  6. MI-NU-NAT!!!
    Da ce nu este minunat la tine???
    Pacat ca am ajuns tarziu la masa!!
    Pup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lulu,multumesc pentru aprecieri!
      Eu intotdeauna cand postez ,postez "expirate" asa ca oricat de mult te-ai grabi tot nu ai cum sa gasesti ceva proaspat,Lulu..........hihihi.
      Seara minunata!

      Ștergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes